احداث مجموعه گردشگری در فضاي اطراف غار علیصدر | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
در افتتاح دفتر خدمات گردشگری شرکت علیصدر تاکید شد؛

احداث مجموعه گردشگری در فضاي اطراف غار علیصدر

  • کد خبر : 5600
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
احداث مجموعه گردشگری در فضاي اطراف غار علیصدر
استاندار همدان در افتتاح دفتر خدمات گردشگری بر احداث مجموعه گردشگری در فضاي پیرامونی غار علیصدر تاکید کرد‌.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در حاشیه بازدید از دفتر خدمات و پایانه گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر، با بیان اینکه ۱۸۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در استان همدان وجود دارد، گفت: این دفتر اطلاعات لازم در خصوص مراکز تفریحی ، گردشگری و آثار تاریخی، مراکز اقامتی هتل ها، مهمان پذیرها، مراکز بوم‌گردی و خانه مسافر ها و ..مطالب مورد نیاز را به گردشگران ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات لازم در خصوص رستوران ها توسط اپراتور مجرب به گردشگران داده می شود ، تصریح کرد: ارائه اطلاعات دقیق به مسافران و گردشگران برای معرفی بهتر استان سبب خواهد شد تا همدان مقصد گردشگری باشد نه مسیر گردشگری.

وی با عنوان اینکه ۱۸۰۰ اثر تاریخی در همدان بی نظیر است و جذابیت های زیادی دارد که در جذب گردشگری بی تاثیر نیست، اضافه کرد: در خصوص ستاد اسکان فرهنگیان نیز اولویت ارایه خدمات به فرهنگیان بوده و سپس مردم عادی خدمات در یافت خواهند کرد.

*از مجموعه علیصدر انتظارات بیشتر است

وی با بیان اینکه از مجموعه علیصدر انتظارات بیشتر است، گفت: به دلیل شیوع کرونا این مجموعه مدتی تعطیل بود که در سال گذشته بازگشایی شد و اقدامات خوبی توسط مجموعه علیصدر ارائه شد.

استاندار همدان به سبقه و عملکرد خوب شرکت علیصدر اشاره کرد و ادامه‌داد: غار علیصدر به عنوان شگفت انگیزترین غار آبی جهان زیر مجموعه این شرکت بوده و باید ستون فقرات گردشگری استان باشد.

قاسمی فرزاد افزود: این شرکت باید چتر حمایت خود را بر روی ساختار گردشگری فعالان این حوزه بگستراند و مورد حمایت قرار دهد.

استاندار همدان با اعلام اینکه شرکت علیصدر در مبحث گردشگری رقیب ندارد، مطرح کرد: در یک سال گذشته تمام هم و غم خود را برای شکوفائی علیصدر به کار گرفته ایم تا شاهد رشد گردشگری در استان باشیم.

*فضای اطراف غار علیصدر تدبیری اندیشیده شد

وی با بیان اینکه باید برای فضای اطراف غار علیصدر تدبیری اندیشیده شده تا احداث مجموعه گردشگری را شاهد باشیم و در این خصوص جذب سرمایه گذار حرف اول را می زند، خاطر نشان شد: افراد ساکن در روستای علیصدر باید از فضای پیرامون و مجموعه گردشگری که مورد نظر است درآمد مناسب کسب کنند و در این راستا همکاری اهالی روستا و بهره گیری از ظرفیت استان بی تاثیر نیست.

استاندار همدان جذب گردشگر از نقاط مختلف دنیا را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از سرمایه گذاری خارجی که در هفته گذشته معرفی شد به عنوان ظرفیت استثنایی استفاده شود چرا که این سرمایه گذار امکان و توانایی تاسیس خط هوایی در همدان‌ را دارد و باید در حوزه گردشگری نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قاسمی فرزاد اعلام کرد: استان همدان‌ در حین اینکه در حوزه صنعت، کشاورزی و معدن حرفی برای گفتن دارد باید در زمینه گردشگری سرآمد بوده بالاترین درآمد زائی را در عمل داشته باشیم.

استاندار همدان افزود: باید از ظرفیت لالجین به عنوان شهرک جهانی سفال و ملایر به عنوان شهر جهانی مبل و منبت در پیشرفت استان بهره گرفت.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز بیان کرد: با افتتاح دفتر خدمات گردشگری تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اوقات خوشی را برای گردشگران در استان همدان علی الخصوص غار علیصدر و عباس آباد مهیا نماییم.

کریم ملکی  گفت: این مجموعه آماده ارائه خدمات و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان با محوریت غار علیصدر و مجتمع عباس آباد ( بام همدان) می باشد. در این مجموعه قصد داریم ضمن معرفی توانمندی های بی نظیر حوزه گردشگری در استان، به معرفی بیش از پیش ظرفیت های شرکت بپردازیم.

ملکی افزود : هدایت و جذب مسافران از مهمترین ورودی شهر همدان کمک شایانی به توسعه و رونق گردشگری خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم خدمات بهینه و مطلوبی را به گردشگران ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در مبادی ورودی استان، تهیه و توزیع بروشورهای جدید، ایجاد و تبلیغات مناسب در فضای مجازی، استفاده از واقعیت افزوده تصاویر گردشگری غار علیصدر و ویلاهای عباس آباد بمنظور آشنایی بیشتر گردشگران با جاذبه های غار علیصدر و بام همدان، فضا سازی مساجد مجتمع ها، آماده سازی سالن انتظار گردشگران در غار علیصدر و تهیه ۳۰۰۰ جلیقه تازه برای ورود گردشگران به غار علیصدر از دیگر فعالیت های در حال حاضر این شرکت است.

مدیر عامل شرکت علیصدر  ابراز امیدواری کرد: با فضا سازی زیبا و شاد و اجرای برنامه های متنوع و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز ۱۴۰۲ خاطرات خوشی را در اذهان گردشگران بجای بگذاریم

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت