برگزاری نمایشگاه مد و لباس در آذرماه سالجاری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛

برگزاری نمایشگاه مد و لباس در آذرماه سالجاری

  • کد خبر : 4625
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
برگزاری نمایشگاه مد و لباس در آذرماه سالجاری
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی _ اسلامی از هفتم تا نهم آذر ماه سالجاری خبرداد.

به گزارش آوای هگمتان، مسعود ویژه در جمع خبرنگاران به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و خاطرنشان‌شد: معرفی و رونمایی کتاب، رونمایی از پوستر هفته کتاب و نواختن زنگ کتاب با مشارکت کتابخانه های عمومی همدان و آموزش و پرورش کل انجام شد.

وی به برگزاری نشست با ناشران و کتاب‌فروشان وبررسی چالش های این حوزه اشاره‌کرد و ادامه‌داد: برگزاری نمایشگاه کتاب و موارد مرتبط با این حوزه در همدان‌ و شهرستان‌ها به مناسبت هفته کتاب از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تجلیل از نویسندگان و ناشران ادبی در هفته کتاب و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: ۲۶ آبان ماه مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ برگزار می‌شود.

ویژه از برگزاری نمایشگاه کتاب در همدان و شهرستان‌ها در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد و خاطرنشان‌شد: تجلیل از استاد حمید حسام نویسنده خوشنام همدانی و نکوداشت مرضیه دباغ نیز در دستور کار است.

*برگزاری جشنواره تئاتر استان در شهرستان بهار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان‌ به برگزاری جشنواره تئاتر استانی در شهرستان بهار اشاره کرد و ادامه‌داد: تمامی فعالیت های هنری و سینمایی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

ویژه با بیان‌اینکه مشارکت هنرمندان در عرصه های مختلف و افزایش سطح کیفی آن مورد تاکید است، افزود: افزایش روحیه نشاط و شادابی جامعه مورد توجه بوده و معتقدیم توزیع عادلانه در برگزاری برنامه‌ها همواره باید مورد توجه باشد.

*آموزش رایگان “هنر برای همه”

ویژه به طرح آموزش رایگان” هنر برای همه” اشاره‌کرد و ادامه‌داد: در فاز اول این طرح علاقمندان به رشته هنر به صورت رایگان در شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین، بهار و رزن تحت آموزش قرار می‌گیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه‌داد: صدور مجوز رسمی آموزشگاه و اعطای وام مشاغل خانگی از نکات مثبت این طرح است که تا پایان آبان ماه برای ثبت نام فرصت دارند .

*برگزاری نمایشگاه مد و لباس در آذرماه سالجاری

وی با اعلام اینکه نمایشگاه مد و لباس ایرانی_ اسلامی از هفتم تا نهم آذر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در هتل کتیبه همدان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان مطرح کشور و همچنین استان همدان نیز در این نمایشگاه حضور خواهندداشت، افزود: برای این منظور ۱۰۰ غرفه پیش بینی شده است.

ویژه با بیان‌اینکه ۲۰ درصد غرفه مد و لباس به استان همدان اختصاص خواهد‌یافت، اضافه‌‌کرد: سطح کیفی نمایشگاه بسیار بالا است و به نوعی منحصر به فرد خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت