تغییرات ناگهانی، امنیت روانی مدیران را خدشه دار می کند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
استاندار همدان در خصوص تغییر یکی از مدیران استان گفت:

تغییرات ناگهانی، امنیت روانی مدیران را خدشه دار می کند

  • کد خبر : 5902
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
تغییرات ناگهانی، امنیت روانی مدیران را خدشه دار می کند
استاندار همدان در خصوص تغییر ناگهانی یکی از مدیران استانی با بیان اینکه متاسفانه ساختار اداری به گونه ای است که مداخلات وجود دارد وغیر قابل کتمان است، گفت: انتظار داریم که مسئولین کشوری مدیران خود را در سطح استان و شهرستان حمایت کنند، این روند و تغییرات ناگهانی امنیت روانی مدیران را خدشه دار می کند .

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع مدیران رسانه های استان با بیان اینکه رسانه های استان امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: رسانه منعکس کننده آنچه در جامعه است باید باشد، مدیران نیز باید با سعه صدر پاسخگوی رسانه باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقد منصفانه از تهمت ، افترا ، دروغ و تشویش اذهان جداست، ادامه داد: دستگاههای دولتی حمایت مادی و معنوی از رسانه ها را سرلوحه قرار دهند.

استاندار همدان تصریح کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه در شرایط سخت، واقعیات و اقدامات دولت سیزدهم را بازگو کنند.

*معیشت و مسکن دو چالش مهم اصحاب رسانه است

وی با اعلام اینکه معیشت و مسکن دو چالش مهم اصحاب رسانه است که باید حل شود، اضافه کرد: ادارت و دستگاه‌های دولتی از رسانه‌ها و نشریات استانی حمایت کنند.

قاسنی فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه چند رویداد بسیار مهم را در پیش رو داریم که نیازمند توجه جدی اصحاب رسانه است، افزود: ثبت جهانی هگمتانه و کنگره سرداران و ۸۰۰۰ شهید استان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از مواردی است که نیازمند ورود و اهتمام ویژه اصحاب رسانه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان برای انتقال آب از سد تالوار به همدان خبر داد و اضافه کرد: هزینه انتقال آب از این سد بالا است و بدنبال تامین آب از منابع دیگر هستیم.

استاندار همدان با بیان اینکه تامین آب شرب مردم اولویت ها است، اما اینگونه نیست که سهمیه ای برای باغات در نظر گرفته نشود و رعایت حق و حقوق باغداران در استفاده از رواناب‌ها و تامین ذخیره آبی محفوظ است ، افزود: در حال حاضر ذخیره آبی سد اکباتان ۱۴ میلیون متر مکعب است که حدود ۵۰ درصد را شامل می شود.

قاسمی فرزاد آب مورد نیاز شهر همدان ۱۷۰۰ تا ۱۷۵۰ لیتر در ثانیه عنوان کرد که کمبود آب به میزان ۲۰۰ تا ۲۵۰ لیتر از تالوار وارد مدار می شود، اظهار کرد: در حال حاضر توان تصفیه ۱۸۰۰ لیتر در ثانیه آب از‌ سد تالوار وجود دارد اما هزینه انتقال به صرفه نیست و لذا به دلیل اینکه ذخیره آبی همدان مناسب بوده، جایز نیست که تامین آب پرهزینه داشته باشیم.

وی در خصوص قطعی آب شبانه در برخی نقاط شهر اینگونه بیان کرد: افت فشار آب در برخی نقاط ناشی از مشکلات شبکه است و به آبفا تاکید شد تا شاهد این روند نباشیم.

* ارسال کارنامه عملکرد بانک ها به پایتخت

استاندار همدان به رصد عملکرد بانک‌ها تاکید ویژه کرد و افزود: سهمیه بانک‌ها احصاء شده و هر سه ماهه کارنامه عملکرد آنها را به بانک مرکزی، وزارت کشور، وزارت اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مربوطه ارسال می کنیم.

قاسمی فرزاد این اقدام را در جهت عملکرد مثبت بانک ها اعلام کرد و ادامه داد: با این روش در مدت سه ماه آخر سال ۱۴۰۱ عملکرد بانک‌ها رضایت بخش بود و در سالجاری نیز این روند را پیگیری می کنیم و پیشنهاد کردیم این روند در کشور نیز اجرا شود.

* کسب رتبه اول در اقتصاد دانش بنیان

وی از کسب رتبه اول در اقتصاد دانش بنیان خبر داد و اضافه کرد: امسال ۲۰ هزار تعهد اشتغال داریم که تا کنون دو هزار شغل محقق شده و در تلاش هستیم که همه موارد انجام شود.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۵۰ واحد در بخش صنعت، کشاورزی و تولیدی و..‌ را به چرخه تولید بازگشت، افزود: در خصوص شهرک بنکداران نیز گفت که آمادگی افتتاح را داریم و با افتتاح این شهرک، بنکداران به این مجموعه منتقل می‌شوند و تردد کامیون‌ها در عین‌القضات ممنوع خواهد شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تغییر ناگهانی یکی از مدیران استان با بیان اینکه متاسفانه ساختار اداری به گونه ای است که مداخلات وجود دارد و غیر قابل کتمان است، افزود: در فرایند ساختارها پیش بینی شده که حق برای برخی افراد قائل هستند که با استفاده از این اهرم یکی از مدیران خوش نام تغییر کرد.

وی اضافه کرد: این مدیر جز مدیران خوش نام ما بود، انتظار داریم که مسئولین کشوری مدیران خود را در سطح استان و شهرستان حمایت کنند، این روند و تغییرات ناگهانی امنیت روانی مدیران را خدشه دار می کند .

استاندار همدان در خصوص پروژه مسکن ملی در همدان نیز اینگونه بیان کرد: چرا باید زمانیکه اقدامات نهضت مسکن شروع شد برخی ها اقدام به سنگ اندازی کردند این رویه صحیح نیست، همه باید در جهت رسیدن به هدف با هم یکسو و همگام باشیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت