به گزارش آوای هگمتان، علی طهماسبیان با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه چهار برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان به دنبال تسهیلگری است گفت: برای تکریم ارباب رجوع در خارج از وقت اداری نیز آماده خدمترسانی به شهروندان هستیم.
وی در اینباره توضیح داد: منطقه چهار شهرداری همدان در نظر دارد در جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی بیشتر به مراجعهکنندگان و مالکان در روزهای پایانی سال در شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به ارائه خدمت به شهروندان بپردازد.
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با تاکید بر آمادگی ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان این منطقه در راستای خدمترسانی به مردم، افزود: منطقه چهار شهرداری همدان آمادگی پاسخگویی به مراجعهکنندگان در خصوص موضوعات حوزه کاری خود را دارد و این رویه تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
طهماسبیان هدف از خدمترسانی به شهروندان در ساعات بعد از ظهر را تسهیل امور شهروندان و پاسخگویی بیشتر به آنان در روزهای پایانی سال برشمرد و گفت: برای کاهش بار مراجعات و تسهیل امور شهروندان آماده خدمترسانی هستیم.