مدیران حلقه های مشورتی از نخبگان داشته باشند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس جمهور در دیدار با نخبگان؛

مدیران حلقه های مشورتی از نخبگان داشته باشند

  • کد خبر : 3706
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
مدیران حلقه های مشورتی از نخبگان داشته باشند
رئیس جمهور تأکید کرد: مدیران باید حلقه های مشورتی از نخبگان داشته باشند.

به گزارش آوای هگمتان،‌ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در نشست با نخبگان و خانواده شهدا با اظهار اینکه نخبگان و فرهیختگان در دولت مردمی
بسیار می توانند نقش داشته باشند، ادامه داد: همه ی دولتمردان در همه‌ی بخش‌‌ها خود را با مردم نزدیک بدانند و به ویژه با این قشر مشورت کنند.

وی با اعلام اینکه موفقیت دولت در همه‌ی عرصه ها در ارتباط داشتن با نخبگان است، خطاب به این قشر اذعان کرد: نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید چراکه مورد استقبال قرار می گیرد، ما در تلاش هستیم نگاه ما مردمی باشد وباید مردم را باور کرد.

وی با اظهار اینکه خرد جمعی بقای کار را به همراه خواهد‌داشت، افزود: افراد باید نگاه تحولی داشته‌باشند و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

*بروکراسی اداری باید از بین برود

وی تصریح کرد: اذعان داریم که در برخی موارد کمبودهایی وجود دارد اما در اجرای عدالت باید بروکراسی اداری از بین برود و به به دنبال راه حل هستیم.

رئیسی با بیان اینکه دموکراسی اداری یکی از مشکلات کشور است، ادامه داد: در این راستا باید نفع عموم مردم در نظر گرفته شود و این مهم نیازمند همت عمومی است .

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این ایام یادآور عملیات مرصاد و شهامت و شجاعت در مقابل منافقین کور‌دل است، افزود: این قشر به دنبال سنگ اندازی در همه‌ی عرصه ها بودند که اراده خدا اینگونه نبود.

وی با اشاره به اینکه در جریان جنگ تحمیلی سلحشوران و جوانان افتخار آفریدند، خاطر نشان کرد: همواره باید شهادت و ایستادگی در عملیات مرصاد زنده بماند، منافق همیشه نفاق خود را انجام می دهد و جریان انقلابی باید مراقب نفوذ باشد.

رئیس جمهور با اظهار اینکه جریان نفاق چهره خود را می پوشاند تا اهداف پلید خود را دنبال کند، اضافه کرد: عملیات مرصاد هم به نخبگان و مردم نشان داد که باید مراقب جریان نفوذ باشند.

وی افزود: باید نقاب از چهره نفاق کنار زد و در این راستا شناسائی موانع ، تمیز دوست و دشمن و اگاهی و بصیرت بسیار کار ساز است.

وی با اظهار اینکه چرا کشورهای مدعی حقوق بشر، مهد منافقین هستند، اذعان کرد: دولت هایی که سرزمین خود را محل جولان این افراد قرار داده‌اند، باید پاسخگو باشند.

رئیس دولت با بیان‌اینکه اصلاحات دولت برای این است تا رانت خواری و فساد ازبین برود، ادامه داد: این حرکت آغاز شد و بسترهای فساد ستیزی فراهم شده است.

*اعتماد به جوانان مهم ترین اصل است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان مهم ترین اصل است، خاطر نشان کرد: در سن ۲۱ سالگی در همدان دادستان بودم و این نشانگر توجه امام ( ره) به جوانان بود و ما هم باید به این قشر اعتماد کنیم .

رئیس دولت با بیان اینکه در اقدامات اجرائی باید مصمم تر پیش رفت، اضافه کرد: در مباحث اقتصادی و اجرایی بسیار علاقمندم تا بعد از مشورت تصمیم لازم را اتخاذ کنم.

رئیسی با بیان‌اینکه به عنوان اولین دولتی هستیم که در یک‌ دوره، وزرا و مدیران رده بالا را ارزیابی کردیم، ادامه داد: برنامه تحول دولت مردمی آماده شده و چرخش های تحول آفرین مشخص شده و در این راستا از نقد هیچ ابائی نداریم.

*جهاد سازندگی در همدان حرکت های خوبی انجام داده است

وی با اشاره به اینکه جهاد سازندگی در همدان حرکت‌های خوبی انجام داده، اضافه کرد: طلاب و دانشجویان در شهر و روستاهای استان اقدامات جهادی خوبی را انجام دادند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی، ستاد‌اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت و… حرکت جهادی خوبی را آغاز کرده اند.

* در بحث ممیزی مالیات به اصناف اعتماد داریم

رئیس جمهور با بیان اینکه در بحث ممیزی مالیات به اصناف اعتماد داریم، ادامه داد: به ممیزان مالیاتی تاکید کردیم به تراکنش فعالیت صنفی بسنده نکنند و در این راستا اظهارات یک فعال اقتصادی نیز مورد توجه قرار گیرد مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

*اصلاح الگوی کشت مورد تاکید است

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت مورد تاکید است، افزود: کشاورزی باید محور توسعه استان بوده و به صورت دیم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت منابع باید مد نظر باشد، اضافه کرد: اصلاح الگوی کش زیر نطر کارشناس از مهمترین اصول است.

*مهاجرت به حاشیه شهر رواج یافته است

رئیسی در ادامه با اظهار اینکه خیلی از روستاهای دارای امکانات و زیرساخت های مناسبی هستند، تصریح کرد: متاسفانه مهاجرت روستائیان به حاشیه شهر رواج یافته است و باید بدنبال دلیل اصلی این روند بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید اقتصاد کشاورزی را فعال کنیم، اضافه کرد: کشاورز گلایه مند است که برای ما صرف نمی‌کند و این امر نیازمند آسیب شناسی است.

وی اقتصاد گردشگری را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: اقتصاد معدن نیز از مسائل مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد و تاکید این است که باید جلوی خام‌فروشی را گرفت.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت