۹۲۸هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
استاندار همدان؛

۹۲۸هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

  • کد خبر : 4461
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
۹۲۸هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
استاندار همدان با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰هزار نفر در همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند گفت: ۹۲۸هزار نفر در همدان به صورت رایگان زیر پوشش این مجموعه قرار دارند.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی فرزاد به‌مناسبت هفته بیمه سلامت، ضمن حضور در اداره کل بیمه سلامت استان و در همایش گرامیداشت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: از مدیران و کارکنان مجموعه بیمه سلامت که خدمات ارزشمندی را با دقت، سرعت و کیفیت در عرصه سلامت به هم‌استانی‌ها ارائه می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایطی کنونی، عوامل بیگانه به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم هستند گفت: دشمن امنیت جامعه را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد اغتشاشات بیشتر است.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز وضعیت پزشکی و پزشکان، پیش از انقلاب با پس از انقلاب قابل مقایسه نیست تاکید کرد: پیش از انقلاب اسلامی تعداد پزشکان بسیار محدود بود و در عمده مراکز درمانی، از پزشکان خارجی استفاده می‌شد‌ اما امروزه خوشبختانه به برکت انقلاب پیشرفت‌های خوبی در نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز پزشک‌های ما در عرصه‌های مختلف از حاذق‌ترین و متخصص‌ترین پزشکان سطح جهان هستند عنوان کرد: یکی از خدمات و زحماتی که نظام و دولت در عرصه سلامت داشته، انجام و اجرای طرح بیمه سلامت است.

قاسمی‌فرزاد با تاکید به اینکه در استان همدان، بیش از یک ‌میلیون و ۱۰۰هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند که ۹۲۸هزار نفر از آن‌ها به صورت رایگان بیمه شده اند، گفت: موضوع سلامت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بیماران ما در مراجعه بعد از پزشک به داروخانه‌ها، نسخه‌ نویسی بود، که با طرح ملی نسخه نویسی رفع شد خاطرنشان کرد: استان همدان با انجام و اجرای طرح ملی نسخه‌نویسی به شکل صددرصدی، از پیشگامان این عرصه است.

استاندار همدان به اجرای ارزشمند طرح ملی دارویار اشاره کرد و افزود: این طرح بسیار موثر است که با اجرای آن بخش وسیعی از مشکلات دارویی حل و رفع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ارزشمند صندوق بیماری‌های خاص با پیشنهاد دولت و تصویب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، انجام و اجرایی شد گفت: ۵ هزار میلیارد تومان در صندوق بیماری‌های خاص وجود دارد که بیماران صعب‌‌العلاج می‌توانند از این ظرفیت در راستای درمان استفاده کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه پنج نوع بیماری خاص زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد که این مجموعه و دولت تمام هزینه‌های درمان آنها را به طور صد‌درصد پرداخت می‌کنند افزود: خدمات بیمه درمان نازایی، و پوشش هزینه‌های درمان ناباروری، زیر پوشش کامل قرار گرفته‌اند و بیمه سلامت هزینه‌ افرادی را که تا ۴۹ سال سن و مشکل ناباروری دارند پرداخت می‌کند که تا کنون نیز هزینه‌های درمان ۳۲۷ زوج نابارور به طور کامل پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ساکنان محلات کم‌برخوردار نیز به صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت هستند تصریح کرد: در حال حاضر ۸۸۱ مرکز خدماتی و تشخیص درمانی در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

قاسمی‌فرزاد از سامان دادن به تجویز دارو در استان به منظور جلوگیری از آسیب به اقتصاد سلامت کشور سخن گفت و افزود: پیشگیری بر درمان ارجحیت دارد و می‌طلبد بیمه سلامت در این زمینه بیش از پیش فعال باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از پزشکان و موسسات تشخیصی و درمانی برگزیده و دفاتر پیشخوان نمونه طرف قرارداد با بیمه سلامت استان همدان تجلیل و تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت