اختصاص ۵۰۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
‍ استاندار همدان:

اختصاص ۵۰۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان

  • کد خبر : 3787
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
اختصاص ۵۰۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای استان
استاندار همدان خبر‌داد: ۵۰۹ میلیارد تومان از ردیف اعتبارات محرومیت زدایی برای آبرسانی به روستاهای استان اختصاص یافت.

به گزارش آوای‌هگمتان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای استان همدان، گفت: در گام نخست آبرسانی به ۱۶۰ روستا در اولویت قرار گرفت که بخش عمده آبرسانی به این روستاها عملیاتی و آغاز شده است.

وی ادامه‌داد: در گام دوم، آبرسانی به ۲۴۷ روستا با تامین اعتبار و تهیه طرح در دستور کار قرار گرفته است که از سال‌جاری روند اجرایی این طرح‌ها آغاز شد که امید می‌رود تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

استاندار‌همدان با اظهار‌اینکه در سفر رییس جمهور به استان همدان یک طرح آبرسانی نیز در دستور کار ویژه قرار گرفت و آن تکمیل سد خرم‌رود تویسرکان است، تصریح‌کرد: با تکمیل این طرح بیش از ۵۰ روستا از نعمت آب بهره مند می‌شوند.

قاسمی‌فرزاد با عنوان‌اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر رییس جمهور به استان همدان، به این طرح تخصیص یافت، افزود: قرار است این طرح تا اواخر پاییز امسال آبگیری شود و تکمیل کل این طرح هم تا سال ۱۴۰۲ طول می‌کشد.

*اختصاص یک هزار میلیارد به طرح آبرسانی بین حوضه ای

استاندار‌همدان با بیان‌اینکه برای طرح آبرسانی بین حوضه‌ای همدان نیز در سفر استانی هیات دولت، یک هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد، خاطر‌نشان‌کرد: پیش از آن نیز با دستور آیت الله رییسی در یک مرحله یک هزار میلیارد تومان اختصاص یافت همچنین وزیر نیرو ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار به این طرح اختصاص دادند.

وی افزود: با توجه به تاکید رییس جمهور به تسریع در اجرای این طرح و تکمیل آن در کمتر از ۲ ماه امید می رود با شتاب‌بخشی به کار، عملیات انتقال آب به همدان تا هفته دولت ۱۴۰۱ به پایان برسد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت