بازگشایی معبر محمدیه با هدف روان سازی ترافیک سعیدیه و بعثت | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

بازگشایی معبر محمدیه با هدف روان سازی ترافیک سعیدیه و بعثت

  • کد خبر : 2349
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
بازگشایی معبر محمدیه با هدف روان سازی ترافیک سعیدیه و بعثت
معبر محمدیه با هدف روان سازی ترافیک سعیدیه و بعثت بازگشایی شد.

به گزارش آوای هگمتان، طی روزهای اخیر پروژه تملک و بازگشایی معبر محمدیه به همت شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته است که حسینی شهردار همدان و جلیلوند مدیر منطقه یک از روند اجرایی این پروژه بازدید کردند.

شهردار همدان در بازدید از پروژه تملک و بازگشایی معبر محمدیه به مسکین در محله سعیدیه، گفت: تقاضای بسیاری از شهروندان همدانی بازگشایی معبر محمدیه درپشت اداره دادگستری می باشد که خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران این امر صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در گذشته شاهد ترافیک سنگینی در معابر خیابان سعیدیه و بلوار شهید سلیمانی بودیم که امیدواریم با تملک و بازگشایی که در این معبر صورت پذیرفته است شهروندان عزیز بتوانند به راحتی و بدون داشتن دغدغه ترافیک از آن عبور کنند.

مدیر منطقه یک نیز با اشاره به اینکه رضايت شهروندان از محيط شهري و خدماتي که شهرداري ارائه ميدهد، عامل مهمي درجهت ايجاد انگيزه در مردم براي مشارکت در توسعه شهري و بهبود کيفيت محل سکونت خويش است، عنوان کرد: رضايت شهروندان از عملکرد مديريت شهري موجب ترغيب آنان براي همکاري با نهادهاي شهري در جهت انجام بهتر وظايف و ارائه خدمات در سطح شهر ميشود.

جلیلوند با بیان اینکه معابر شهری بیش‌ترین فضای شهری را اشغال کرده اند و دارای مهم‌ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند، افزود: معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها وسایر فضاهای شهری است، که اگر مورد توجه قرارگیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری داشته و همچنین حیاتی‌ترین نقش‌ها را برای پویایی یک شهر رقم می‌زند.

وی افزود: یک طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد.

مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه یکی از اهداف شهرداری منطقه یک تهسیل عبور و مرور شهروندان عزیز همدانی است افزود این پروژه تملک و بازگشایی معبر سومین نوع از این پروژه هاست که طی دو ماه اخیر در منطقه یک صورت پذیرفته است.

جلیلوند گفت: اولین پروژه تملک، تخریب و تعریض معبر طی دو ماه اخیر در محله سبد بافان و خیابان حمزه صورت پذیرفت که سالیان زیادی درخواست شهروندان منطقه یک جهت تسریع در اجرای این پروژه بود و همچنین پس از آن نیز در محله حق گویان معبر شهید امینی پروژه تعریض معبر دیگری صورت پذیرفت که باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری در رفت و آمد شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه تملک معبر محمدیه به مسکین با اعتباری ۶۵ میلیارد ریالی صورت پذیرفته است، افزود: طی روزهای آینده عملیات خاکبردرای از این ملک صورت می پذیرد و به محض تکمیل عملیات خاکبرداری و زیرسازی عملیات آسفالت ریزی آن انجام خواهد شد و تحویل همشهریان عزیز خواهد شد.


لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=2349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت