برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر  | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر 

  • کد خبر : 2182
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در سطح استان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش آوای هگمتان، احمد رضا احسانی  در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا در خصوص اقدامات کمیته فرهنگی و هنری بیان کرد: ستاد همچون کمیته های دیگر شرکت کرده و در این کمیته برنامه های مختلفی در زمینه فرهنگی و هنری همچون رژه خودروهای سیار در میدان امام ره، اهدای کتاب، رونمایی از کتاب و.. اهم برنامه‌ هایی است که در کمیته جمع بندی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه ها به صورت مجازی و فیزیکی طراحی شده است، تصریح کرد: برنامه‌هاي کمیته های فرهنگی و هنر متنوع است و یک روز بدون برنامه در این ایام نداریم و همه برنامه‌ها با توجه به نشاط و  امید اجتماعی جامعه همراه با جشنواره های مختلف برگزار می شود.

احسانی با اشاره به اینکه هم از نظر رسمی و سازمانی و هم از نظر اخلاقی مدیون ایام دهه فجر هستیم، عنوان کرد: در تلاشیم  برنامه ها در خور شأن این ایام برگزار شود  و  از نظر کمی و کیفی برنامه‌های در دهه فجر امسال ارتقا پیدا کند. 

وی بیان کرد: وجه فرهنگی انقلاب باید در کمیته فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد و تلاش کرده ایم امسال همه برنامه ها  به صورت استانی برگزار شود و برای هر شهرستان نیز برنامه شاخص تعریف شده است. 

*سخنران مراسم ۲۲ بهمن ماه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز بیان کرد: سخنران این مراسم  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه پس از سخنرانی وزیر از سمت میدان امام  ره به جایگاه نماز جمعه همدان حرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان اظهار کرد: امسال ۲۲ بهمن ماه یک ویژگی دارد و آن اینکه جشن ملی ۱۴۰۰ است.

وی افزود: در این ۴۳ سال در دهه ۱۳۰۰ راهپیمایی  کردیم و امسال برای نخستین بار است که در ۱۴۰۰ راهپیمایی می کنیم و آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برای نخستین بار در  سال ۱۴۰۰ جشن‌ می گیریم.

فاضلیان بیان کرد: در روزهای اخیر مشاهده کردید کسی که فرمانده ارتش کل دنیاست اولین سخنی که  به حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران زد این بود که‌ سلام من را به رهبر انقلاب اسلامی برسانید که این پیام برای ما بسیار ارزشمند و مهم است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی دهه فجر که اوج برنامه دهه فجر است امسال مصادف با جمعه شده است، گفت: درخواست ما از  مرکز صدا و سیما این است که امسال هر کجا که راهپیمایی برگزار می شود ارتباط زنده از حضور مردم در راهپیمایی حتی از در روستاهای دور افتاده انعکاس خبری پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال برنامه‌ های ویژه دهه فجر همانند حماسه ۹ دی جزو اولین استان های کشور از شبکه های سراسری پخش شود.

فاضلیان عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال از ساعت ۹ و نیم صبح از امامزاده عبدالله به طرف میدان امام خمینی ره برگزار می شود.

فاضلیان با بیان اینکه امسال همه برنامه ها و همه کارگروه ها باید کاری مطلوب و در خور شأن برای اجرای برنامه های دهه فجر پس از دو سال درگیری کرونا انجام دهند، گفت: همه کارگروه ها باید محکم، مقتدر و باشکوه جشن ملی ۱۴۰۰ را برگزار کنند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=2182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت