تکمیل پروژه های نیمه تمام مورد تاکید است | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
شهردار نهاوند؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام مورد تاکید است

  • کد خبر : 5235
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تکمیل پروژه های نیمه تمام مورد تاکید است
شهردار نهاوند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری نهاوند به پیشنهاد ۱۶۴ میلیارد تومان است، گفت: اجرای صددرصد خزانه‌داری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، پاسخ حداکثری به درخواست‌های شهروندان از مولفه‌‌های مهم در لایحه بودجه هستند.

به گزارش آوای هگمتان، مجید یوسفی‌نوید در جمع خبرنگاران با بیان ویژگی‌های کلی بودجه سال آینده افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ مبتنی بر حرکت در مسیر عدالت و توسعه متوازن و ارایه خدمات در سطح شهر و حل مشکلات چندین ساله در ادامه اقدامات ۱۴۰۱ با رعایت موارد و موازین مد نظر شهرداری تدوین شده است.

وی گفت: اجرای صددرصد خزانه‌داری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، پاسخ حداکثری به درخواست‌های شهروندان از مولفه‌‌های مهم در لایحه بودجه هستند.

شهردار نهاوند گفت: یکی از برنامه‌های ما ساماندهی ورودی‌های شهر نهاوند و توسعه حداکثری آبیاری مکانیزه است که از سال گذشته برای جبران خشکسالی‌ها و کمبود بارش انجام گرفته بود.

وی توجه به توسعه بخش گردشگری شهری را در بودجه ذکر شده پررنگ عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های ما شروع پروژه‌های کلان مقیاس و موثر در حوزه‌های گردشگری و تفریحی مانند پارک فرامنطقه‌ای و شهربازی و نقطه ایمن شهر و ایجاد درآمدهای پایدار مانند بازار خودرو و ایجاد مراکز درآمدی است که در لایحه به میزان قابل توجهی به آن پرداخته شده است.

یوسفی‌نوید گفت: امسال مأموریت‌ها و تعهدات شهرداری در هزینه‌های نگهداری شهر ۴۰ درصد هست که در سال آتی علیرغم افزایش حقوق و هزینه‌های جاری، با توجه به ایجاد منابع درآمد پایدار و کاهش هزینه‌ها به ۳۰ درصد کاهش یافته که بخشی از این درصد هم به تولیدات و محصولات کارگاه‌ها و کارخانه برمی‌گردد که با توجه به بررسی‌های انجام شده هزینه‌های عمرانی و توسعه شهر بیش از ۷۰ درصد خواهد بود.

وی افزود: از دیگر نکات قابل توجه بودجه سال آینده توجه به اقدامات انجام شده در پرداخت هزینه‌ها و انجام بیشتر امور به روش امانی، تعهدات قطعی شده سنواتی کمتر از ۱۰ میلیارد است که با توجه به رشد بودجه سنواتی نسبت به سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

شهردار نهاوند فروش اموال غیر منقول به عنوان یکی از درآمدهای شهرداری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از ردیف‌های درآمدی شهرداری‌ها فروش اموال غیر منقول است که به دلیل بهره‌وری بیشتر و افزایش سرمایه شهر و شهرداری، اقدام فروش املاک با در نظر گرفتن ایجاد ارزش افزوده برای املاک انجام می‌شود و مقدار پیش‌بینی شده در بودجه، صرفا برای تملک زمین و طرح‌های زیرساختی و محرک توسعه، هزینه خواهد شد.

وی گفت: در بحث بودجه، سازمان‌های موجود شهرداری مکلف به تامین هزینه‌های جاری خود هستند که در بودجه سال آینده محورهای تخصیص بودجه بر اساس وظایف ذاتی و تخصصی شهرداری تدوین شده است.

شهردار نهاوند گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری نهاوند به پیشنهاد ۱۶۴ میلیارد تومان که بر مبنای برنامه عدالت و توسعه شهری تدوین شده به شورای شهر ارائه شد.

یوسفی‌نوید در پایان گفت: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد تغییرات بهتری در برنامه‌های شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت