تکمیل ۵۲ پروژه ورزشی در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

تکمیل ۵۲ پروژه ورزشی در همدان

  • کد خبر : 772
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
تکمیل ۵۲ پروژه ورزشی در همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تکمیل ۵۲ پروژه ورزشی با ۴۸ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و گفت: «کمپ سطح ارتفاع» تا یکی دو هفته آینده در استان راه‌اندازی می‌شود

 

 

به گزارش آوای هگمتان حمید سیفی از جذب و اختصاص ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم پروژه‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ الی ۴۰ درصد را امسال به سرانجام برسانیم.
وی تعداد این پروژه‌ها را ۵۲ پروژه ورزشی در سطح استان عنوان کرد و گفت: برای دریافت این اعتبار ورزشی تلاش و زمان زیادی صرف شده بنابراین باید با دقت و ظرافت هزینه شود؛ ضمن اینکه اختصاص این میزان اعتبار اختصاص یافته برای نخستین بار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از حضور مشاور وزیر ورزش در چند روز آینده در استان خبر داد و اضافه کرد: ما پروژه‌های استانی را انجام می‌دهیم و برای پروژه‌های ملی هم مشاور وزیر ورزش از سهم پروژه‌های ملی به ما کمک خواهند کرد.
وی به ایجاد عزم و اراده مطلوب در هیئت‌های ورزشی روستایی عشایری اشاره کرد و افزود: بیشتر پروژه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان در روستاهاست بخشی از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای روستاها در نظر گرفتیم.
سیفی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی روباز با توجه به موقعیت ایجاده شده به خاطر کرونا و موفق بودن آن در ترویج و نهادینه شدن ورزش در جامعه تاکید کرد: الاهم فی‌الاهم در مدیریت نکته مهمی است که باید توجه و دقت به آن مدنظر باشد.
وی با تاکید بر اینکه کلنگ‌زنی پروژه‌ای را نخواهیم داشت تا پروژه‌های نیمه‌تمام مورد نظر به اتمام برسد چراکه این اقدام از نظر بنده کاری کارشناسی شده نیست گفت: به طور حتم افتتاح این پروژه‌ها تاثیر بسزایی بر سلامت جامعه دارد و اینکه سهم بانوان از ۵۲ پروژه مورد نظر برای هر شهرستان یک پروژه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قله «کِوبُری» تویسرکان که به عنوان بزرگترین قله استان ثبت شده را باید برندسازی کرد تصریح کرد: کسی که مسئولیت هیئت کوهنوردی را به عهده می‌گیرد نباید تنها منتظر ۴۸ درصد کمک اداره ورزش باشد بلکه باید روی ظرفیت‌های هیئت با بهره‌وری از ابزار‌های چون برندسازی و… کار کند.
وی اقدام در دستور کار برای مبحث توریسم ورزشی در استان همدان را راه‌اندازی «کمپ سطح ارتفاع» تا یکی دو هفته آینده اعلام کرد و گفت: این برنامه برای کل استان همدان اجرا خواهد شد.
سیفی با تاکید بر به روز شدن همه هیئت‌های ورزشی و بیان اینکه رفتار در اداره کل ورزش استان همدان در حوزه ورزش همانند یک دانشگاه دانست و افزود: بنده آینده خیلی خوبی را پیش روی استان همدان به ویژه شهرستان تویسرکان می‌بینم؛ مدیر ورزش شهرستان باید خود را وقف مردم کند که خوشبختانه این گونه نیز هست.
وی از دلایل ضعیف بودن سمن‌ها را نبود آموزش به معنای واقعی درست و کامل برشمرد و استفاده از شیوه ترغیب و تشویق در دیدار چهره به چهره با جوانان روستا و تبیین سمن‌ها را راهکاری تاثیرگذار بر رشد این مهم دانست و گفت: در برنامه‌ای جدید اداره ورزش و جوانان برای تقویت سمن‌ها مدیران جوان در سطح روستاها با یک مدیریت جوان گرایی حضور پیدا می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص طرح مدیریت جوان‌گرایی اظهار کرد: انتخاب یک خانم و یک آقا جوان در سطح هر شهر و روستا به عنوان مشاور اداره کل ورزش و جوانان در کل کشور برای اولین بار آغاز شده که در این طرح در خصوص سمن‌ها فرهنگ‌سازی لازم صوت می‌گیرد

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت