حضور شهرداری همدان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

حضور شهرداری همدان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری

  • کد خبر : 5272
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
حضور شهرداری همدان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری
غرفه ویژه شهرداری همدان با عنوان «همدان مقصد گردشگری کودک» از ۱۸ تا ۲۱ افتتاح و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن به تصویر کشیده می شود.

به گزارش آوای هگمتان، سید مسعود حسینی شهردار با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری ایران همه ساله در دهه فجر با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استانهای کشور در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران برگزار می گردد عنوان داشت: امسال شهرداری همدان جدا از میراث فرهنگی، غرفه ی ویژه ای به متراژ ۱۳۳ متر با عنوان همدان مقصد گردشگری کودک برپا کرده است.

حسینی به اهداف این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در واقع تلاش ها و برنامه ریزی ها در جهت گردشگری کودک و توسعه گردشگری از مسیر کودک در این نمایشگاه به منحصه ظهور گذاشته می شود.

حسینی کودکان را از عناصر مهم خانواده دانست و گفت: بسیاری از اتفاقات در خانواده ها با خواست کودکان رخ می دهد و کودکان نقش مهمی در معرفی مقصد گردشگری دارند.

وی با اشاره به زیرساخت های گردشگری شهر همدان عنوان داشت: موضوع همدان مقصد گردشگری کودک یک برنامه هدفمند است که همدان تلاش دارد خود را به عنوان پایلوت گردشگری کودک به ایران و جهان بقبولاند.

شهردار همدان عنوان کرد: خوشبختانه در جلسه ای که در حوزه شهرداری و شهرسازی با سازمان میراث فرهنگی و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری داشته مقرر شد همدان به عنوان پایتخت مقصد گردشگری کودک انتخاب شود و در این زمینه یک غرفه به همدان اختصاص یابد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان پرداخت و تصریح کرد: یک غرفه ی ۲۱ متری در کنار پاویون نمایشگاه قرار دارد که مسئولین میز کودک با مسئولیت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری آن را هدایت می‌کنند و محتوا توسط شهرداری ارایه می شود.

سید مسعود حسینی به ویژگی های این غرفه اشاره کرد و گفت: غرفه ۱۳۳ متری با تم کودکانه طراحی شده و تلاش کردیم هر آنچه کودکان و خانواده کودکان را جذب کند در غرفه ارایه شود.

شهردار همدان به طرحهای مختلف برای معرفی همدان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: قرار است یک ماکت سه در چهار پارک اکباتان ساخته و به نمایش درآید که ۲/۲ هکتار از آن به پارک کودک و ارایه ایده خلاقانه در حوزه کودک اختصاص می‌یابد.

شهردار همدان با بیان اینکه قرار است مسابقات مختلفی در این نمایشگاه برگزار شود عنوان کرد: مسابقه ای با موضوع نقاشی کودکان طراحی شده که برنده مسابقه و خانواده آنها مهمان شهر همدان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به طراحی مسابقه‌ ای با عنوان طراحی ایده‌ها و خلاقیت‌ها افزود: سایت این مسابقه فعال است و کودکان با مراجعه به سایت می توانند ایده‌های خلاقانه را درباره شهر دوستدار کودک ارایه و ایده‌های نهایی توسط استارتاپ ها به طرح‌های اجرایی تبدیل می‌شوند که شهرداری را در راستای اهداف ترسیم شده در این راستا یاری خواهند کرد.

شهردار همدان ابزار امیدواری کرد این غرفه چشم‌ و چراغ نمایشگاه خواهد شد تا انشالله با دریافت بازخوردها و ایجاد زیرساخت‌های لازم از پایلوت گردشگری به شهر مقصد گردشگری کودک تبدیل شویم.

شایان ذکر است، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران و از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت