مبارزه با رانت خواری اولویت من است/ لزوم ایجاد ۴۰ هزار شغل تا پایان سالجاری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
رئیس جمهور:

مبارزه با رانت خواری اولویت من است/ لزوم ایجاد ۴۰ هزار شغل تا پایان سالجاری

  • کد خبر : 3701
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
مبارزه با رانت خواری اولویت من است/ لزوم ایجاد ۴۰ هزار شغل تا پایان سالجاری
رئیس جمهور تأکید کرد: مبارزه با رانت خواری و فساد اقتصادی از مهمترین اولویت ها است.

به گزارش آوای هگمتان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با مردم همدان در سالن ورزشی شهید سلیمانی اظهار کرد: هیچ‌گاه سال‌های دوران دفاع مقدس در همدان را فراموش نمی‌کنم که در جای جای این استان شاهد تشییع پیکر شهدا بودیم.

وی با بیان اینکه در تمام سال‌های دفاع مقدس مردم همدان خوش درخشیدند، ادامه داد: استقامت و ایستادگی مردم، دشمن را ناامید کرد.

رئیس دولت عنوان کرد: امروز نوبت کسانی است که در کسوت خدمت به مردم قرار دارند و نهراسیدن از تهدیدها و موانع مسیر پیشرو وظیفه همه افرادی است که در بدنه دولت قرار دارند.

وی افزود: مهم ترین ظرفیت استان همدان زنان و مردان مؤمنی هستند که پشتوانه نظام است و من به عنوان یک طلبه سرباز و خدمت گذار ولایت و مردم هستم که باید همه تلاش خود را جهت رفع نیازهای مردم به کار گیریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: در این چهل و چند سال در استان همدان کارهای زیادی انجام شده اما با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته باید کارهای بزرگی در استان انجام شود و استان همدان را در هر زمینه به توسعه و پیشرفت نزدیک کرد.

رئیس جمهور تشریح کرد: مسئله آب مهم‌ترین موضوع این استان است که ۱۷ سال به تأخیر افتاد حال قرار ما آن است که عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم و زمان را محدود بدانیم و کار را در کم‌ترین زمان به سرانجام برسانیم.

رئیس دولت با تأکید بر اینکه حداکثر ظرف دو ماه آینده مسئله آب استان باید به سرانجام برسد، عنوان کرد: تولید، کشاورزی، صنایع استان همدان باید رونق پیدا کند و واحد‌های نیمه فعال و تعطیل به چرخه تولید بازگردند.

وی ادامه داد: فعال کردن صنایع موجب اشتغال می شود فقط باید زیرساخت‌های موجود فعال شود در این صورت بخشی از نگرانی‌های مردم در بیکاری و افزایش اشتغال رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: از مسئولین استان می‌خواهم برای ایجاد و فعال کردن تولید، ایجاد اشتغال، افزایش خط تولید، افزایش اراضی زیر کشت و مدیریت منابع استان تمهیدات ویژه داشته باشند.

*لزوم ایجاد ۴۰ هزار شغل تا پایان سالجاری

وی با اشاره به اینکه ایجاد ۴۰هزار شغل برای سال جاری در اولویت مسئولین استان قرار گیرد، گفت: مشکلات زوج‌های جوان، مسکن و اجاره نشینی از دغدغه‌های رهبر انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مسئله مسکن استان با همکاری خود مردم و تشکیل تعاونی‌های کوچک قابل حل است و باید با ارائه تسهیلات ویژه مسکن و تأمین زمین این مشکل را رفع کرد.

رئیس جمهور اذعان کرد: توجه ویژه به جوانان استان و مردم بسیار مهم است و همه تلاش دولت بر این است که این امر تحقق عینی و عملی پیدا کند و همه توجه دولت به مردم و نیازهای آنها باشد.

وی اظهار کرد: من عهد بستم بسترهایی که موجب فساد و رانت‌خواری می‌شوند از بین ببرم و فقط هدفم رضای خدا و اعتماد عموم مردم مهم است .

وی در پایان گفت: همدان، دارالمومنین و دارالمجاهدین است و باید این هویت برای استان بماند، این دیار سرداران و سرافرازانی را در حفظ دین تقدیم کرده و باید در اعتلای فرهنگ این دیار تلاش کرد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت