گرامیداشت «حمید حسام» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

گرامیداشت «حمید حسام» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

  • کد خبر : 5012
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
گرامیداشت «حمید حسام» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از گرامیداشت " حمید حسام" نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با حضور وزیر ارشاد در هفته جاری خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، مسعود ویژه در نشست مدیران رسانه این استان با اشاره به برنامه‌های کنگره هشت هزار شهید استان از برگزاری دو رویداد در همدان خبر داد و ادامه‌داد: رویداد رسانه‌ای برای داوری آثار تولید شده در کنگره هشت هزار شهید در نظر گرفته شده است و همچنین بزرگداشت حمید حسام یکی دیگر از این رویداد است.

وی با اظهار اینکه کنگره هشت هزار شهید استان به نام کلیه شهدا از جمله شهدای ارتش، نیروی انتظامی، فرماندهان و امیران و… برگزار می شود، تصریح کرد: کنگره یک رویداد چند وجهی است و باید گفت این کنگره در سال ۱۴۰۲ بزرگترین رویداد فرهنگی استان خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اطلاع رسانی را از مهم ترین اقدامات برشمرد ، اضافه‌کرد: برگزاری مقدمات کنگره حائز اهمیت بوده و هرچه به زمان برگزاری جشنواره نزدیک می شویم کمیت و کیفیت محتوا مورد تاکید است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به دو محور اصلی کنگره اشاره کرد و افزود: یک محور اطلاع‌رسانی در بحث برنامه‌های کنگره است و محور دیگر تولید محتوا است.

ویژه مسئولیت سه کمیته را از وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: یکی از این موارد کمیته تألیف و تدوین کتاب و دیگری کمیته فرهنگی و هنری و سومین کمیته رسانه و مطبوعات است.

وی تشکیل کارگروه محتوایی در زیر مجموعه کمیته را از موارد مهم برشمرد و ادامه‌داد: این کارگروه سبب خواهد شد تا تا مخزنی برای سوژه‌ یابی شود تا از موازی‌کاری و دوباره کاری جلوگیری شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر ایجاد کارگاه عملیاتی برای پیگیری سوژه‌ها تاکید کرد و افزود: رویداد رسانه‌ای برای داوری آثار تولید شده در کنگره هشت هزار شهید در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری گرامیداشت “حمید حسام”، نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس با حضور وزیر ارشاد در همدان طی هفته جاری خبر داد و خاطرنشان شد: سایت حفظ آثار و کتاب” گنج‌نامه” مخصوص وصیت‌نامه شهدا طراحی و تدوین شده است و همچنین یادواره‌های مختلف از جمله گرامیداشت” مادران شهید” در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت