به گزارش آوای هگمتان، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ؛در راستای رضایت مندی مشتریان گزینه “به روز” در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا مشتریان اگر به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت نمایند و تلفن آن قطع شده با پرداخت از درگاه های یاد شده وصل آنی صورت گیرد.
بر اساس این خبر با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دوره های یک ماهه صادر می شود ضروری است برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن مبالغ صورتحساب به صورت ماهانه و در این مدت زمان تعیین شده پرداخت شود.
پرداخت” به روز” برای جلوگیری از قطع تلفن مخم بوده و قبض “به روز” شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض می باشد و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبار کافی ندارند و تلفن آن قطع میشود قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل میشود.
مشتریان شرکت مخابرات ایران میتوانند برای دریافت صورتحساب “به روز “میان دوره و پایان دوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبت نام کنند با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دوره های یک ماهه صادر می شود. ضروری است برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن مبالغ صورتحساب به صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰وسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۲۰۲۰ * پرداخت شود.