از پروژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ‌ چه خبر؟ | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

از پروژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ‌ چه خبر؟

  • کد خبر : 8517
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
از پروژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ‌ چه خبر؟
کلنگ احداث اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ در سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر در نزدیکی این بیمارستان به زمین زده شد و طبق صحبت های نماینده کبودراهنگ ۴۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه بنا به دلایلی افت و خیز فراوانی را در روند اجرایی خود شاهد بود. اتمام ساختمان اورژانس نبض بهداشت و درمان در کبودراهنگ را سرعت خواهد بخشید و به گفته اهالی کبودرآهنگ خونی تازه در رگ های درمان این شهر تزریق می کند.

در چند گزارش اخیر ، آوای هگمتان پیگیر مشکلات شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ بود و پای دردودل مردم این شهرستان نشست ..

عدم تجهیزات کافی و فضای نامناسب اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، داد مردم این شهرستان را درآورده بود که بی شک احداث اورژانس جدید خونی تازه در رگ‌های بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ تزریق خواهد کرد، برای آگاهی از روند اجرایی پروژه با معاون عمرانی فرمانداری کبودراهنگ‌ تماس گرفتیم که حاضر به مصاحبه نشدند و موضوع را از توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ‌ در مجلس شورای اسلامی پیگیر شدیم.

* تا کنون ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با آوای هگمتان،  با بیان اینکه وزارت بهداشت تا زمانیکه پروژه اورژانس تکمیل شود موظف است تامین اعتبار کند، گفت: تاکنون حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تامین و هزینه شده است.

فتح الله توسلی با اظهار اینکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ برای این پروژه درخواست کرده تا ماده ۲۳ استانی اخذ شود، تصریح کرد: بنده معتقدم این‌ پروژه به ماده ۲۳ نیازی ندارد، چرا که نیمی از اقدامات عمرانی انجام شده است.

وی ادامه داد: پروژه های ملی از محل سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می شود و پروژه های کوچک تر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با هماهنگی با دستگاهها و بررسی می شود و همان اقدامات در سطح استان انجام می‌شود.

نماینده مردم بهارو کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد و از جمله از پروژه‌های است که ردیف بودجه ندارد و اعتبارات از وزارتخانه پیگیری شده و تزریق می‌شود.

وی با عنوان اینکه با معاون وزیر بهداشت صحبت هایی شد و وی هم موضوع را با با استان مطرح کرد تا عملیات اجرایی این پروژه ادامه یابد و اعتبار آن از طریق وزارت بهداشت تأمین شود، تصریح کرد: تزریق ۱۰ میلیارد تومان به پروژه قولی بود که معاون وزیر داد تا پروژه مرحله به مرحله پیش رود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال اینکه چرا این پروژه به طول انجامید، خاطرنشان شد: اشکالاتی در حین اجرای پروژه پیش آمد که دادستان ورود کرد و طرح مدتی متوقف شد.

توسلی در پایان تاکید کرد: پروژه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبودراهنگ تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

*گفتنی است تکمیل و بهره‌برداری از پروژه اورژانس بیمارستان کبودراهنگ نیازمند اعتبار است که به گفته نماینده شهرستان وزارت بهداشت مکلف است تا اتمام پروژه این اعتبار را تزریق کند، امیدواریم با همتی مضاعف مدیران بهداشت و درمان و همچنین نماینده این شهرستان شاهد اتمام پروژه و بهره‌برداری از آن در جهت افزایش رضایت مردم کبودراهنگ باشیم.

باید تاکید کرد طی یکی دوسال اخیر در بحث درمان و بهداشت کبودراهنگ اقداماتی انجام‌شده که امیدواریم با تکمیل این پروژه وضعیت مطلوب تر شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=8517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. متأسفانه وعده وعید ها پایانی نیست ،تا پایان سال باید صبر کنیم تا پروژه ساختمانی تمام شود ،حتما چند سالی هم منتظر تجهیزات باید چشم به راه باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، بیمه سلامت همدان، فریبرز نیاستی، حق بیمه ، پنج دهک نخست آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت