عملیات اجرایی پروژه پیاده راه باباطاهر آغاز شد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
4

عملیات اجرایی پروژه پیاده راه باباطاهر آغاز شد

  • کد خبر : 8501
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
عملیات اجرایی پروژه پیاده راه باباطاهر آغاز شد
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده راه باباطاهر همدان خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، عملیات احداث پیاده‌راه باباطاهر با حضور سید مسعود حسینی؛ شهردار؛ محمود مسگریان؛ رئیس شورای شهر همدان، مرتضی کرباسیان؛ رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر، علی اکبر کاووسی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، مهدی نجفی؛ فرمانده انتظامی شهرستان، علی طهماسبیان؛ مدیر شهرداری منطقه چهار، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

علی طهماسبیان با بیان اینکه عملیات پیاده راه سازی خیابان باباطاهر طی ۸۰ روز با اعتبار ۱۰میلیارد تومان اجرا می شود، افزود: این پروژه به طول ۸۰ متر و عرض ۳۵ متر اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با تاکید اعضای شورای شهر و شهردار همدان در دستور کار قرار گفت افزود: فاز اول این طرح اجرایی می‌شود و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم در ۸۰ روز به اتمام برسانیم.

طهماسبیان خواستار همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان همچون برق و گاز در اجرای این پروژه شد و گفت: تحقیقات لازم در انجام این پیاده‌راه توسط دانشگاه بوعلی با مدیریت دکتر سجادزاده انجام شد تا این پروژه‌ اجرایی شود و قدردان زحمات هستیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان اجرای پیاده‌راه باباطاهر را در بالا بردن ظرفیت گردشگری شهر مهم عنوان کرد و افزود: امیدواریم این پروژه را به بهترین نحو اجرایی و تقدیم مردم کنیم.وی تاکید کرد: در این پروژه ۵ الی ۶۰ سانت آسفالت وجود دارد، ضمن اینکه آن را باید بازیافت کرد، تاسیسات زیادی هم در خیابان کار شده که باید با مدیریت و ساماندهی کار را پیش برد که برای نمونه سیم برق در کف پیاده‌سازی می‌شود‌.

محمود مسگریان رئیس شورای شهر همدان نیز در آیین آغاز عملیات عمرانی احداث پیاده‌راه باباطاهر گفت: پیاده‌راه باباطاهر باید به گونه‌ای اجرا شود که بیشترین فایده را برای مردم همدان و کسبه خیابان باباطاهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال ۷۸ نخستین شورای شهر همدان تشکیل شد تا زبان مردم برای اداره شهر باشد، اظهار کرد: مردم با انتخاب اعضای شورای شهر در واقع وکلای خود برای نظارت بر آنچه شهرداری باید انجام دهد را انتخاب کردند.

مسگریان با اشاره به احداث پیاده‌راه در خیابان‌های همدان تصریح کرد: احداث پیاده‌راه در همدان از سال‌های قبل مصوب شده است و با توجه به پیشینیه‌ای که در اجرای پیاده‌راه بوعلی و اکباتان داریم، باید به شکلی اجرا شود که بیشترین فایده را برای مردم و کسبه داشته باشد.

رئیس شورای شهر افزود: در صورتی‌ که این خیابان پیاده‌راه شود، مسیری برای وسایل نقلیه عمومی ایجاد خواهد شد بنابراین ایستگاه‌ها باید از نظر بصری به شکلی تعریف شود که زیباترین شکل را داشته باشد.

همچنین سید مسعود حسینی شهردار همدان با بیان اینکه در طرح جامع شهر همدان خیابان‌های شش‌گانه به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد، گفت: براساس طرح جامع شهر همدان خیابان‌های شش‌گانه تبدیل به پیاده‌راه خواهد شد که لازمه آن انجام مطالعات است.

وی افزود: براساس مطالعات و تجربه انجام پیاده‌راه بوعلی و اکباتان و بازخوردهایی که شهرداری همدان از انجام این پروژه‌ها گرفت، تصمیم بر این شد مطالعات ارزیابی تأثیرات اجتماعی را با محوریت دانشگاه بوعلی و اساتید مجرب انجام دهیم.

شهردار همدان با بیان اینکه مطالعات بازخوردهای اجتماعی پروژه را مورد ملاحظه قرار دادیم، افزود: پیاده‌راه باباطاهر در فاز اول ۱۰۰ متر تا ابتدای سبزه‌میدان انجام خواهد شد و شاید در این پیاده‌راه ترافیک و تردد جریان داشته باشد.

حسینی با تأکید بر اینکه نظرات کسبه و بهره‌برداران این خیابان مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: عملیات اجرایی سایر خیابان‌ها نیز بعد از انجام مطالعات شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان یکی از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: در آینده پیاده‌راه‌های همدان تکمیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayehegmatan.ir/?p=8501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، بیمه سلامت همدان، فریبرز نیاستی، حق بیمه ، پنج دهک نخست آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت