آغاز راستی آزمایی از ۲۵۰۰ طرح اشتغال زایی در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان؛

آغاز راستی آزمایی از ۲۵۰۰ طرح اشتغال زایی در همدان

  • کد خبر : 5175
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
آغاز راستی آزمایی از ۲۵۰۰ طرح اشتغال زایی در همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: راستی آزمایی از ۲۵۰۰ طرح اشتغال زایی با هدف نظارت برشغل‌های ثبت شده در سامانه رصد آغاز شد.

به گزارش آوای هگمتان، یوسف شعبانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه اشتغال از شنبه ۸ بهمن تا ۲۰ اسفند ماه امسال با هدف نظارت برشغل‌های ثبت شده در سامانه رصد تشکیل شد، افزود: در این قرارگاه اشتغال ۲ هزار ۵۰۰ طرح مورد ارزیابی و راستی آزمایی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این قرارگاه پیرو تاکیدات رئیس جمهور و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بیان کرد: نتیجه این بازدید‌های میدانی و نظارت‌ها در یک برنامه جامع در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌گیرد.

شعبانی تصریح کرد: در مدت ۴۰ روز فعالیت قرارگاه اشتغال در استان تمام طرح‌های ثبت شده در سامانه رصد که با هماهنگی یک مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان نظارت انجام شده، به صورت میدانی و حضوری بازدید و گزارش تهیه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: گزارش‌های تهیه شده از سوی ناظران با داده‌های سامانه «سانار» تطبیق داده شده و راستی آزمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه ملی رصد اشتغال، تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمار و اطلاعات مربوط به اشتغال حوزه خود و شاغلان در سطح استانی و شهرستانی را وارد سامانه رصد کنند، افزود: ثبت اشتغال‌های ایجاد شده و در دسترس بودن اطلاعات، اعتبارسنجی به روز و بهره برداری از نتایج آمارگیری در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ برای استان همدان ۲۳ هزار و ۵۸۹ نفر فرصت شغلی پیش بینی شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است که در مرحله اول تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال ایجادی در قرارگاه اشتغال مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این سامانه مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید در کشور را به همراه محل کار آن‌ها به صورت روزانه و همچنین میزان اشتغال ایجاد شده در حوزه ملی، استانی، شهرستانی همراه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به تفکیک دستگاه مسئول نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: ۷۱۷ میلیارد و ۸۶۸ میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی (مستقل و پشتیبان) از ابتدای امسال تاکنون با محوریت صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان با هدف حمایت از اشتغال و کارآفرینی جوانان به تعداد هزار و ۳۹۷ طرح از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت