آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس؛

آغاز ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در کبودراهنگ

  • کد خبر : 5158
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
آغاز ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در کبودراهنگ
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت بیمارستان 300 تختخوابی در کبودراهنگ خبر داد و گفت: خوشبختانه وزارت بهداشت طی یک سال اخیر اقدامات مؤثری در حوزه بهداشت و درمان کبودراهنگ انجام داده است.

به گزارش آوای هگمتان، فتح الله توسلی از برگزاری مجمع خیرین سلامت شهرستان کبودراهنگ توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی کرد و گفت: حضور نمایندگان دولت، مسئولین شهرستان و خیرین سلامت در این مجمع حائز اهمیت است چرا که به موضوع سلامت توجه می‌شود و طبیعتا دولت به تنهایی نمی‌تواند عهده‌دار مدیریت سلامت باشد و ورود خیرین و مردم در این بخش مهم است.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت بسیار مهم است افزود: شهرستان کبودراهنگ محروم است چون در طول چندین سال به آن در حوزه‌های مختلف بی‌توجهی شده که حوزه سلامت نیز از این موضوع مستثنی نیست و خیرین می‌توانند در این بخش یاریگر باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از سال گذشته که عهده‌دار نمایندگی مردم کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی شدم، یکی از اولویت‌ها را ساخت اورژانس بیمارستانی تعریف کردیم که با کمک معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت ۷ میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ساخت این مجموعه آغاز شده است عنوان کرد: کار بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ انجام شده که نیازها را رفع می‌کند.

توسلی با اشاره به دعوت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی نسبت به بازدید از انبار دارویی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ گفت: آنجا وضعیت مناسبی نداشت و در همان لحظه پیگیر شدیم و مصوب شد وزارت بهداشت ۴ میلیارد تومان برای ساخت انبار دارویی اختصاص دهد.

 *سرعت بالای ساخت انبار دارویی در کبودراهنگ

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز برای این منظور تامین شد تا خوشبختانه امروز در این پروژه شاهد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی باشیم درحالی که تیرماه آغاز شده است افزود: تجهیزات پزشکی شهرستان در حد ابتدایی بود که قریب به ۵ میلیارد تومان در خرید تجهیزات جدید اعتبار جذب شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی همه عوامل بهداشت و درمان تلاش خود را داشتند و قدردان زحمات هستیم اما مجموعه اقدامات عمرانی شهرستان کبودراهنگ در جذب اعتبارات عقب مانده و نیاز به ورود مسئولان بود خاطرنشان کرد: در جذب اعتبارات برای شهرستان کبودراهنگ بیش از ۵۰ مرتبه با وزارت بهداشت مکاتبه داشتیم تا خوشبختانه موضوعاتی محقق شد.

*پیگیری ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابی در کبودراهنگ

وی با اشاره به اینکه بیمارستان کبودراهنگ پاسخگوی نیاز مردم نیست و در بودجه سال گذشته احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی برای این شهرستان مصوب شد افزود: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مطالعاتی برای این پروژه اختصاص یافته است.

توسلی با بیان اینکه با پیگیری ما، دانشگاه علوم پزشکی نیز پیگیری کرد تا به زودی ماده ۲۰ تحقق یابد و بعد به دنبال ماده ۲۳ نیز از سازمان برنامه بودجه باشیم گفت: البته در این بخش کار دشواری را داریم تا بتوانیم جای بیمارستان فعلی بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی دیگری در کبودراهنگ بسازیم.

*قدردانی از وزیر بهداشت در اقدامات بهداشت و درمان کبودراهنگ

وی با بیان اینکه در حوزه تجهیزات بیمارستانی در شهرستان کبودرهنگ در حد صفر بودیم اما امروز به دنبال انتقال دستگاه لاپاراسکوپی هستیم افزود: خوشبختانه از سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان کبودراهنگ کار بزرگی صورت گرفته است. اخیرا وقتی در مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت سئوالی داشتم، نسبت به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان کبودراهنگ نیز از ایشان قدردانی کردم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله جوانی جمعیت گفت: جمعیت کشور در حال پیر شدن است و باید این مسئله را جدی بگیریم. مجلس در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری طرح جوانی جمعیت را مصوب کرده که طرح جامعی است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت