اجرای طرح ” تا بی نهایت همراهتان هستیم” با ۷۰ خودرو امداد و نجات/ شماره ۱۱۲ را به خاطر بسپارید | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان؛

اجرای طرح ” تا بی نهایت همراهتان هستیم” با ۷۰ خودرو امداد و نجات/ شماره ۱۱۲ را به خاطر بسپارید

  • کد خبر : 5581
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
اجرای طرح ” تا بی نهایت همراهتان هستیم” با ۷۰ خودرو امداد و نجات/ شماره ۱۱۲ را به خاطر بسپارید
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان به طرح های نوروزی ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت : طرح " تا بی نهایت همراهتان هستیم" در ۱۹ پایگاه ثابت و موقت جاده ای اجرا می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و ۷۰ خودرو امداد و نجات آمبولانس و خودرو کمک دار در این طرح حضور دارند.

به گزارش آوای هگمتان، علی سنجربگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح ” تا بی نهایت همراهتان هستیم” تیم واکنش سریع، ۷۰ خودرو امداد و نجات آمبولانس و خودرو کمک دار و ۱۵۰ نیرو فعالیت خواهند داشت، افزود: در هفته گذشته بیش از ۴۵۰ نفر از نجات‌گران و امدادگران دوره آموزشی را سپری کرده‌اند.

وی به اجرای طرح دوم ملی با شعار “جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی” از ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه خبر داد و اضافه کرد: این طرح با رویکرد فرهنگی _ آموزشی انجام می شود و فضای دوستدار کودک ، پویش ملی بهبود رفتار ترافیک ساز رانندگان، جشنواره فیلم و عکس بشر دوستی ، خدمات آموزشی و اطلاع رسانی به مسافران را شامل شده و تعداد چهار پست ثابت و سه پست سیار به مسافران در مبادی ورودی با تعداد ۳۵ نفر روز جمعیت انجام می شود.

سنجربگی به طرح ملی “هلال رحمت” اشاره کرد که آغاز شده و به جمع آوری و کمک نیکوکاران و خیرین می پردازد و ادامه داد: این طرح به افراد کم برخوردار خدمات ارائه داده و صد درصد داوطلبانه انجام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اعلام اینکه مقرر شد تعدادی آمبولانس و خودرو نجات خریداری شده و به ناوگان هلال احمر اضافه شود، تصریح کرد: متاسفانه در حال ناوگان ما فرسوده است.

وی به اجرای طرح ۲۰۲۰ اشاره کرد و با عنوان اینکه سهم استان برای این طرح چهار محله بود که دو مورد نیز اضافه کردیم، خاطرنشان شد: علاوه بر اقدامات آموزشی و فرهنگی از سال گذشته کوی کوثر، سر جوی ملایر، کولی آباد کبودراهنگ، ماماهان فامنین، لامیان در تویسرکان، چنار اسدآباد کمک های مومنانه و آموزش های مهارت زندگی و مقابله با اعتیاد را انجام دادیم .

وی در خصوص استقرار بالگرد در ایام نوروز نیز اینگونه بیان کرد: در ایام نوروز بالگردها حضور خواهند داشت، در صورت نیاز درخواست کنیم از نزدیک ترین پایگاه پوشش لازم را انجام می دهد .

سنجربگی در خصوص تجهیزات بی‌سیم جمعیت هلال احمر نیز اینگونه بیان‌کرد: تجهیزات بی سیم به صورت آنالوگ بود که به دیجیتال ارتقا دادیم و جنوب استان همدان نیز در هفته گذشته تحت پوشش ارتباطی بی سیم قرار گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: شماره ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان همدان با موبایل بدون سیم کارت یا ریجستری نشده شماره گیری شده و نیاز به اعتبار و آنتن دهی ندارد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت