اجلاسیه بزرگ هیات های حسینی در همدان برگزار می شود | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

اجلاسیه بزرگ هیات های حسینی در همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 3656
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
اجلاسیه بزرگ هیات های حسینی در همدان برگزار می شود
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان‌ از برگزاری اجلاسیه بزرگ هیات های حسینی در چهارشنبه ۵ مردادماه سالجاری در همدان خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه اجلاسیه پرداخت و بیان کرد: دو هزار و ۵۰۰ نفر دعوت شده و از شش استان همجوار حضور خواهند داشت.

وی یکی از اهداف برگزاری اجلاس را نشان دادن جایگاه ویژه خادمان حسینی عنوان کرد و ادامه داد: هیات از مهمترین ساختارهای اجتماعی در ایجاد تمدن اسلامی هستند و حرکتی به سوی تمدن اسلامی به شمار می آیند.

 *تجلیل از ۱۲۰ پیشکسوت هیئت های استان

نظیری با بیان اینکه از ۱۲۰ پیشکسوت هیات در این اجلاس تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: در هر شهرستان از ۱۰ نفر تجلیل شده و این تعداد در همدان به دلیل گستردگی از ۲۰ نفر تجلیل می شود‌

وی یکی دیگر از محورهای اجلاسیه را حضور همزمان پیرغلامان و نو غلامان در کنار یکدیگر عنوان کرد و ادامه داد: عزاداری و برنامه های خاص همدان در این اجلاسیه نشان داده شده و این امر در راستای توجه به آئین و رسوم عزاداری کهن در همدان می باشد.

*۱۰۸ هزار نفر در برگزاری جشن غدیر مشارکت مالی داشتند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم عید غدیر امسال اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۸ هزار نفر از مردم در برگزاری جشن غدیر مشارکت مالی داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراس ماه محرم اشاره کرد و افزود: در ۳ هزار نقطه تبلیغی شهر و روستا مراسم‌ ماه محرم برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان به اعزام مبلغان بومی اشاره کرد و ادامه داد: ۳۰۰ طلبه غیر بومی از قم برای اعزام به سراسر استان از اولویت ها به شمار می آید.

نظیری اضافه کرد: در مراسم محرم توجه به حوزه کودک در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری، توجه به حسینیه های کودک در کنار هیئت ها مورد تاکید است.

وی به اجلاس جهانی شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به حسینیه کودک در هیات ها مورد توجه بوده و اولین دوره تربیت مربیان در حسینیه کودک برگزار شد.

*مهمترین کانون اجتماعی در یک جامعه خانواده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز خانواده مهمترین کانون اجتماعی در یک جامعه را خانواده عنوان کرد که باید آسیب شناسی شود تا در جهت تعالی و رشد گام برداریم.

حجت الاسلام نظیری به نقش رسانه در جامعه اشاره کرد و افزود: منزلت و جایگاه خبرنگاران در جامعه شناخته نشده چرا که برخی مدیران خبرنگار و جریان رسانه را مزاحم می دانند درحالیکه رسانه یک فرهنگسازی و جریان ساز است ک نیازمند توجه ویژه به خبرنگار است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید به نظر کارشناسی رسانه بها داده شود، ادامه داد: نقش دیده بانی در رسانه ضعیف بوده و رصد رسانه ای در جامعه ضعیف است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت