اقدام جهادگرانه روابط عمومی های صنعت برق در فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
6

اقدام جهادگرانه روابط عمومی های صنعت برق در فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی

  • کد خبر : 4715
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
اقدام جهادگرانه روابط عمومی های صنعت برق در فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: وظیفه فرهنگسازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است و این امر تکلیف را بزرگ‌تر و اهمیت این جایگاه را مهم‌تر می‌کند که روابط‌ عمومی‌های صنعت برق جهادگرانه در این زمینه و فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی اقدام می‌کنند.

به گزارش آوای هگمتان، علی سهرابی بیدار در جلسه کمیته روابط عمومی‌های منطقه غرب کشور اظهار کرد: هدف والای این امر انتقال تفکر، ایده و برنامه‌ها در شرکت توانیر به بدنه صنعت برق کشور است و همچنین دریافت نقطه نظرات که نتیجه نهایی آن هماهنگ شدن بخش روابط عمومی صنعت برق کشور خواهد بود و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی اولین و آخرین پل ارتباطی یک سازمان با ذینفعان است، افزود: روابط عمومی با کسانی که مرتبط است، خدمت می‌رساند و خدمت می گیرد گفتگوها را رقم می‌زند، بنابراین ما باید ذائقه ذینفعان خود را بشناسیم و گفتگوها و اقداماتی داشته باشیم که با همراهی آنها بتوانیم به اهداف خود برسیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز کرد: وظیفه فرهنگسازی و تغییر فرهنگ مشتریان و حتی سازمان در شرح وظایف روابط عمومی است و این امر تکلیف را بزرگ‌تر و اهمیت این جایگاه را مهم‌تر می‌کند که روابط‌ عمومی‌های صنعت برق جهادگرانه در این زمینه و فرهنگ‌سازی مدیریت انرژی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط و تعامل با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: نقطه ارتباط سازمان‌‌ها در صنعت برق با رسانه به دست روابط عمومی‌ها است که این تعامل بسیار ارزشمند است.

سهرابی‌بیدار در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی این شرکت عنوان کرد: انتشار یک هزار و ۴۷ خبر و درج ۷۰۰ آگهی در نشریات و در بحث تولید محتوا نیز تولید ۱۳۸ خبر، ۵۵ موشن گرافی و ۲۰۹ طرح گرافیکی در راستای بحث مدیریت انرژی و پخش ۱۰۵ هزار ثانیه تیزر و زیرنویس در صدا و سیمای مرکز همدان بخشی از اقدامات روابط عمومی توزیع برق همدان از ابتدای سال جاری تاکنون است.

وی با بیان اینکه در تبلیغات محیطی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: نصب بنرهای مدیریت مصرف در ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس، ۴۰ بیلبورد تبلیغاتی در جاده‌ها و سطح شهرها، ۱۵ عرشه پل و چهار تلویزیون شهری در ایام پیک بار تابستان از جمله این فعالیت‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان ادامه داد: نتیجه این اقدامات و تلاش همکاران کسب رتبه برتر روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی استان همدان شده طی سه سال پیاپی است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش مؤثری در موفقیت‌های شرکت دارد، گفت: امید است همه افکار، ایده‌ها، برنامه‌ها و حرکت‌های ما منجر به برداشتن گام‌های بلندتری برای کسب رضایت و خدمت به مردم باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نیز در این جلسه با اشاره به مدیریت استراتژیک ارتباطات اظهار کرد: هر ارتباطی که برای اهداف سازمانی استراتژیک و راهبردی باشد متولی برقراری آن، مجموعه روابط عمومی است چه با ذینفعان داخلی و چه ذینفعان خارجی، چه محیط نزدیک و چه محیط دور، بنابراین در هر حوزه‌ای که نیاز به ارتباط در راستای اهداف سازمانی باشد روابط عمومی‌ها باید نقش خود را ایفا کنند.

محمد علی‌اکبری با بیان اینکه روابط عمومی یک گوهر قیمتی و گرانبها است که مدیران ارشد باید ارزش آن را بدانند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند تا به منصه ظهور برسد، افزود: این گوهر وجودی در صنعت برق استان همدان وجود دارد.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی روابط عمومی‌های صنعت برق به ۶ منطقه در سطح کشور ابراز کرد: ما در کنار رسالت‌های ملی، رسالت‌های منطقه‌ای و بومی نیز داریم که قرار است در کمیته‌های منطقه‌ای به آن پرداخته شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با بیان اینکه اولین خلأ شکاف بین ستاد و مراکز استانی است، افزود: باید چنین چالش‌هایی رفع شود و باهماهنگی و انسجام بین شرکت‌ها در پی بهترین نتیجه باشیم که نمونه آن را در پیک بار تابستانامسال شاهد بودیم که با هماهنگی و مشارکت ستاد و شرکت‌های استانی توانستیم با موفقیت از پیک بار تابستان گذر کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از مباحث کمیته‌های شکل‌گرفته رفع چالش‌ها، ایجاد هماهنگی بیشتر، نقد اقدامات انجام شده در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت دیگر موارد و برنامه‌ریزی بهتر برای پیک زمستان و تابستان سال آتی است.

علی‌اکبری با تأکید بر هم‌افزایی و وحدت بین استان‌ها برای رسیدن به اهداف گفت: در این راستا ۲۰ کمیته منطقه‌ای تعریف شده که آغاز به کار کرده و جلسات آنها به صورت مستمر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، بیمه سلامت همدان، فریبرز نیاستی، حق بیمه ، پنج دهک نخست آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، روز پزشک، هفته دولت آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران آوای هگمتان، کتابخانه های عمومی همدان، سیدجواد معینی،دهه کرامت اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت