برگزاری همایش” زکات” با حضور ۶۰۰ نفر در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
مدیر کل امداد امام خمینی(ره):

برگزاری همایش” زکات” با حضور ۶۰۰ نفر در همدان

  • کد خبر : 3309
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
برگزاری همایش” زکات” با حضور ۶۰۰ نفر در همدان
مدیر کل کمیته امداد همدان از برگزاری همایش" زکات" با حضور ششصد نفر در تیرماه سالجاری در استان همدان خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، محمد رسول شیخی زاده در جمع خبرنگاران به تشریح برگزاری این همایش پرداخت و بیان کرد: این همایش باحضور مسئولین ارشد استانی وکشوری برگزار شده و مقالات این همایش به صورت سفارشی و توسط افراد خبره در حوزه الهیات به رشته تحریر درآمده و ۲۲ تیرماه آخرین مهلت ارسال مقالات است.

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: بخشی از مقالات با مطالعه میدانی ومحوریت استان همدان است و بخشی از آن، کشوری است .

وی با اظهار اینکه میهمانان کشوری این همایش اصالتا همدانی هستند، اضافه کرد: کمیته علمی این همایش متشکل از اساتید دانشگاهی است و بخش تبلیغی با همکاری اصحاب رسانه به ارائه مطالب در خصوص زکات و هزینه کرد آن انجام خواهد شد.

شیخی زاده افزود: از مودیان، عاملين و مبلغین زکات، شورای زکات و همه ی افراد که به نحوی در این زمینه ورود کرده اند تجلیل به عمل می آید.

وی آشنایی با چهره های مودی زکات و عاملین آن را از اهداف برگزاری همایش برشمرد و ادامه داد: همدان به عنوان پایلوت برگزاری همایش فعالیت می کند.

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنان خود به جشن رمضان و اطعام مهدوی درسه بخش طبخ و توزیع غذای گرم،افطاری ساده و تهیه و توزیع بسته معیشتی اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۲۶۸ هزارو ۳۷۹ مورد و با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان از محل کمک های مردمی انجام شد.

شیخی زاده به طرح “حامی یابی” فرزندان یتیم و بد سرپرست اشاره کرد و افزود: در ماه رمضان ۵ هزار و ۴۴۹ حامی برای ایتام و نیازمندان شناسایی شد و ماهیانه مبالغی به حساب این افراد واریز میشود و باید گفت تا پایان ماه رمضان دو میلیارد تومان واریزی انجام شد.

*تفقد و دیدار با ۹۷۷ خانواده تحت پوشش

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) به تفقد و دیدار از ۹۷۷ خانواده تحت پوشش با حضور مسئولین و خیرین اشاره کرد و افزود: دو میلیارد تومان به محرومین در ماه رمضان کمک شد.

وی با اظهار اینکه در سالجاری ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطره در اختیار نیازمندان و محرومین قرار گرفت، ادامه داد: این میزان نسبت به سال گذشته ۷۰درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال ۱۰۰ درصد اعتبار بانک های عامل را جذب کردیم، اضافه کرد: در این راستا بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان جذب شد و بیش از ۸ هزار مورد تسهیلات پرداخت شد.

مدیر کل امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در مسکن شهری بیش از ۶ هزار خانواده مستاجر در خانواده کمیته امداد وجود دارد، تصریح کرد: در طرح ملی مسکن بیش از ۵ هزار خانواده ثبت نام کرده اند و باید از ظرفیت مسکن ملی استفاده کنیم.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت