بهره برداری از 41 پروژه شهری همدان با اعتبار 270 میلیارد تومان/ توسعه متوازن شهر مورد تاکید است | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
شهردار همدان:

بهره برداری از ۴۱ پروژه شهری همدان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان/ توسعه متوازن شهر مورد تاکید است

  • کد خبر : 2319
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بهره برداری از ۴۱ پروژه شهری همدان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان/ توسعه متوازن شهر مورد تاکید است
شهردار همدان از افتتاح و بهره برداری از 41 پروژه شهری با اعتبار 270 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش آوای هگمتان، سید مسعود حسینی در آیین افتتاح پروژه های شهرداری گفت: این پروژه ها در بودجه ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و برای سال آینده نیز آماده اجرای پروژه های مهم سرمایه گذاری هستیم.

شهردار همدان بر توسعه متوازن شهر تاکید کرد و افزود: پروژه های مناسبی در مناطق ۳ و ۴ اجرا شده و باید گفت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی و شهرک سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند پروژه هایی تاثیر گذار باشد و محور توسعه همدان به شمار آید.

حسینی در خصوص بیمارستان هزار تختخوابی اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان جلساتی برگزار شد و تاکید شد تا این بیمارستان در مناطق ۳ یا ۴ شهرداری ساخته شود و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه اتمام پروزه های نیمه تمام از اهداف است، تصریح کرد: پروزه تقاطع غیر همسطح غدیرو پارکینگ آقاجانی بیگ در اولویت قرار دارد و در تلاش هستیم تا این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گیرند.

*آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی وجود دارد

وی با بیان اینکه ستاد سفرهای نوروزی تشکیل‌ شده و برنامه ی مناسبی برای پذیرش مسافران داریم ، افزود: اگر شرایط کرونا مناسب باشد، آمادگی کامل برای پذیرش مسافران نوروزی را داریم.

شهردار همدان در بخش دیگری از سخنان خود در حاشیه بازدید از پروژه های منطقه دو با بیان اینکه پارک مصلی با چشم اندازی بی نظیر و رو به الوند به صورت نمادین به بهره برداری می رسد، ادامه داد: این پارک در مساحت ۱/۵ هکتار به بهره برداری رسید.

وی به پروژه های شهرداری منطقه دو اشاره کرد و ادامه داد: ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۰۹ میلیاردتومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: یکی از این پروژه های بسیار مهم که در قالب پروژه های سرمایه گذاری ظرفیت خوبی برای همشهریان است، پروژه پارک جنگلی اکباتان خواهد بود.

شهردار همدان  آسفالت ریزی و پیاده روسازی را از دیگر پروژه های منطقه دو عنوان کرد و افزود: پارک ۲۴۸ هکتاری تپه حاج عنایت طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و یکی از پروژه های مهم منطقه دو به شمار خواهد آمد.

حسینی به پارکینگ آقاجانی بیک اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با برداشتن موانع شاهد افتتاح این پروژه مهم منطقه دو باشیم.

*احداث پارک رضوان با اعتبار ۶ میلیارد ریال

شهردار همدان در حاشیه افتتاح پروژه منطقه سه در پارک رضوان حضور یافت و بیان کرد: این پارک از پروژه های مهم منطقه سه است که با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال احداث شده است.

وی در خصوص پارک رضوان افزود: این پارک در گذشته محل  آسیب های اجتماعی بود و حالت مخروبه داشت که با همت شهرداری این منطقه  کمتر از یک هفته احداث ومورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به دیگر پروژه های منطقه سه اشاره کرد و ادامه داد: احداث بوستان فردوس در کوی فردوس با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و بهسازی و تجهیز بوستان امام  رضا (ع) با اعتباربالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از پروژهای منطقه سه است.

وی ساماندهی ورودی باغ بهشت و رفع گره ترافیکی را در دستور کار منطقه سه عنوان کرد و افزود: کارخانه بازیافت هواپیما، پروژه باغ ویلا، ساماندهی مغازه های سنگ فروشی در ورودی همدان از دیگر اقدامات خواهد بود.

*احداث پارک آمادای محور توسعه گردشگری

وی ضمن بازدید از پروژهای منطقه ۴ احداث پارک آمادای را از پروژه های مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر طرح مطالعاتی انجام شده و داخل محدوده قرار گیرد ظرفیت خوبی برای شهر بوده و توسعه گردشگری را به همراه دارد.

شهردارهمدان احداث بیمارستان هزار تختخوابی را در یکی از مناطق ۳ یا ۴ بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: همدان قطب سلامت کشور است و با احداث این بیمارستان و شهرک سلامت محور توسعه خواهد بود.

شهرداری همدان احداث بیمارستان هزار تختخوابی را اتفاقی ارزشمند در توسعه گردشگری سلامت عنوان کرد و ادامه داد: برای دستیابی به این هدف با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را خواهیم داشت.

*اتمام پروژه های نیمه تمام از اهداف است

رئیس شورای شهر همدان نیز در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری تصریح کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام از اهداف بوده و بر اساس سیاست ها و الزامات بودجه ۱۴۰۱ خوشبختانه بودجه پیشنهادی شهرداری همدان بر اساس اصل عدالت محوری و توسعه متوازن شکل گرفت.

محمود مسگریان با اظهار اینکه برنامه های عمرانی شهرداری در شورا مصوب می شود، خاطر نشان کرد: برای سال آینده نیز بودجه مشخص و پروژه ها در کمیته کارشناسی می شود و بر مبنای صلاح مردم به اجرا در می آید.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه عمرانی بیشتری برای منطقه ۴ شهرداری در نظر گرفته شد، ادامه داد: این منطقه از مناطق کم برخوردار بوده و نیازمند توجه جدی است.

*صدور پروانه ساختمانی با چالش ۶۰ تا ۸۰ درصدی روبرو شد

عضو شورای شهر همدان نیز با بیان اینکه صدور پروانه ساختمانی با چالش ۶۰ تا ۸۰ درصدی روبرو شد، افزود: درآمد شهرداری در سالجاری بدلیل کمبود ساخت و ساز و …کاهش یافته بود.

مهدی حیدری تکمیل تقاطع غیر همسطح غدیر و شهید همدانی را به عنوان خواسته مردم مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نصب تابلوی روزشمار برای اتمام پروژه  تقاطع غیر همسطح غدیر نصب می شود تا مردم شاهد روند اجرایی و زمان اتمام پروژه باشند.

*پروژه های منطقه یک با اعتباربالغ بر ۸۵۹ میلیارد ریال

شهردار منطقه یک نیز به پروژه ها اشاره کرد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۸۵۹ میلیارد ریال افتتاح می شود.

حامد جلیلوند احداث پارک نواری کمال آباد، احداث پارک نواری قهرمان، پوشش گنبد تالار همایش های بین المللی و قرآنی، تملک و تعریض و احداث فاز یک ساختمان بلوار شهید فهمیده را از پروژه های منطقه یک عنوان کرد و افزود: عملیات آسفالت ریزی میدان بیمه، بلوار شهید اسلامیان، کوی مدرس، بلوار شهید فهمیده و…از دیگر اقدامات است.

*فاز اول محوطه سازی و آبشار تپه مصلی به بهره برداری رسید

مدیر منطقه دو نیز در جریان بازدید از پروژه تپه مصلی بیان کرد: فاز اول محوطه سازی و آبشار مصلی به بهره برداری رسیده است.

حجت کریمی جاوید به پروژه پارک جنگلی سد اکباتان، هدایت آبهای سطحی بلوار ۹ دی، میدان بعثت، تعمیر درز انبساط تختی ، دیوار کشی خیابان غفاری، ساختمان مادر و کودک پارک نوروزی و.. اشاره کرد و افزود: سیستم آبیاری فضای سبز ، احداث مخزن شیرسنگی آسفالت ریزی معابر، جدول گذاری و غیره از دیگر پروژه های این منطقه عنوان کرد.

*بهره برداری از پارک رضوان در کمتر از یک هفته

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان نیز در حاشیه بازدید از پروژه این منطقه از احداث و بهره برداری پارک رضوان در کمتر از یک هفته اشاره کرد و افزود:این پارک در زمینی به مساحت ۴ هزار متر با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

محمدرضا فیضی منش با عنوان اینکه پارک کوی فردوس ۶۰۰ مترمربع است، افزود: ۴۰۰ متر آن مجموعه بازی است و پارک کوی رضوان در سالجاری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال اصلاح شد و زمین بازی تعریض شد.

وی بهسازی و تجهیز بوستان امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و ادامه داد: جدول گذاری و پیاده روسازی و زیر سازی معابرمنطقه ۳ از دیگر اقدامات است.

*افتتاح پروژه های منطقه ۴ با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان در حاشیه بهره برداری از پروژه های این منطقه بیان کرد: این پروژه ها با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

علی طهماسبیان افزود: احداث دو کندرو و پیاده سازی با اعتبار ۷ میلیارد تومان و ۲۱ هزارتن آسفالت ریزی در سطح منطقه و میدان بهنامجو با اعتبار ۵/۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: بودجه این منطقه در سالجاری ۱۵۶ میلیارد تومان بود که برای سال آینده با ۸۵ درصد رشد به ۲۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=2319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت