تدوین پروژه ملی نیروی انسانی از اولویت ها است | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تدوین پروژه ملی نیروی انسانی از اولویت ها است

  • کد خبر : 877
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
تدوین پروژه ملی نیروی انسانی از اولویت ها است
مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین پروژه ملی نیروی انسانی خبر داد و گفت: در این پروژه نیاز نیروی انسانی در سطح کشور مورد بررسی قرار گرفته و مصوبات اخذ رشته در برخی دانشگاه‌ها بر این اساس انجام شده است تا در آینده تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در کشور بر اساس نیازسنجی‌ها به دقت و سهولت صورت گیرد.

به گزارش آوای هگمتان ،  دکتر امیراحمد اخوان در جلسه با رؤسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: رابطین کلان مناطق باید به صورت حضوری گرد هم آیند، تا جمع‌بندی اقدامات انجام شده در این چند سال صورت گیرد که هم تجربیات دانشگاه و هم ستاد در این جلسات مطرح شود.

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن قدردانی از رؤسای دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونین آموزشی این مجموعه به عملکرد معاونت آموزشی وزارت متبوع اشاره و تصریح کرد: مدل شش وجهی تعالی دانشگاه، مدلی جامع و برنامه‌ریزی شده در سازماندهی و هدفمند کردن اقدامات دانشگاههای علوم پزشکی بوده است که این دوره تدوین و اجرا شده است.

وی مأموریت گرایی را یکی از ابعاد و آثار تعریف شده در این مدل برشمرد و افزود: پاسخگویی اجتماعی، همگرایی علوم، درخشش بین‌المللی و …. از جمله اهداف مورد نظر در این مدل عنوان شده است.

دکتر اخوان در ادامه با اشاره اهداف و عملکرد مرکز علمی تحقیقاتی آموزش پزشکی عنوان کرد: سرآمدی بسیاری از دانشگاهها در این مرکز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و عملکرد آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در این مجموعه تبیین شد که نتایج این پژوهشها در قالب کتاب استخراج شده است.

وجود ۳۴ سامانه در سیستم آموزشی وزارت بهداشت

مشاور اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش صد در صدی بودجه آموزشی وزارت متبوع خاطرنشان کرد: ۳۴ سامانه در سیستم آموزشی وزارت بهداشت داریم که در تلاش هستیم این سامانه ها را تجمیع کنیم تا سامانه‌های متعدد به صورت یکپارچه عمل کنند.

وی با بیان اینکه سامانه دستیاری یکپارچه شده و آموزش مداوم نیز کاملا الکترونیک شده است گفت: در حال حاضر مشکلی که در سیستم داریم این است که به سازمان سنجش کشور اتصال نداریم در نتیجه گاهی مشکلاتی در روند فعالیت آموزشی بروز می‌کند که امید است با اتصال به اطلاعات این سازمان این مشکل نیز در سیستم آموزشی وزارت بهداشت مرتفع شود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت