تقدیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شهید جهانتاش از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

تقدیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شهید جهانتاش از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان

  • کد خبر : 4088
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
تقدیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شهید جهانتاش از مدیرعامل شرکت گاز استان همدان
فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی و گردان رادارهای تاکتیکی شهید جهانتاش همدان با حضور در محل این شرکت از زحمات مدیرعامل این شرکت بااهدای لوح تقدیر نمودند.

به گزارش آوای‌هگمتان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، در این جلسه سرهنگ سیدسعید ساران فرمانده گردان رادارهای تاکتیکی این قرارگاه ضمن ابلاغ سلام و خداقوت امیر سرتیپ صباحی فرد به مدیرعامل این شرکت مراتب تقدیر و تشکر را از گازرسانی به مراکز کنترل و پدافندی مستقر در منطقه و پشتیبانی فنی از آن را اعلام نمود و افزود: قرارگاه شهید جهانتاش با یگان های متعدد موشکی هاگ، سایت رادار و یگان پهبادی، یادگار شهدای سوباشی می باشد که در راه دفاع از مرز و خاک ایران اسلامی تا آخرین لحظه و آخرین نفس مقاومت نمودند و وفاداری خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نوشیدن شربت شهادت اثبات نمودند.

سپس سرهنگ محمدشکری از دیگر فرماندهان قرارگاه که از یادگاران شهدا نیز می باشد افزود: پشتیبانی شرکت گاز استان همدان و اهمیت بخشی به پرسنل این قرارگاه تاکتیکی بسیار ارزشمند است و این امر جز با تدبیر و دغدغه مندی مدیریت این شرکت حاصل نمی شد.

در ادامه محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت های مردان وطن و رزمندگان دفاع مقدس، دفاع از حرم و تک تک خدمتگزاران امنیت است و شرکت گاز استان در راستای ارایه خدمات به این قشر معزز از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

محبی نظر افزود: به برکت خون مطهر شهدا امروز شاهد اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هستیم و این اقتدار در طول تاریخ بی مثال است. در حال حاضر در جای جای دنیا اگر اسم ایران می رود اقتدار و استقلال آن هم ضمیمه جدانشدنی آن است. در انتها فرماندهان این قرارگاه تاکتیکی با اهدای لوح به مدیرعامل این شرکت توفیقات روزافزون ایشان و همه کارکنان این شرکت را از درگاه الهی خواستار شدند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت