به گزارش آوای هگمتان، تیم بازرسی مخابرات منطقه همدان با حضور درجمع اپراتورهای ۱۱۸ به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پرداخت.
رئیس بازرسی مخابرات پس از بررسی مشکلات اپراتورهای این حوزه ، ضمن اشاره به اهمیت کار ۱۱۸ گفت؛ سامانه ۱۱۸ ایران با هدف خدمت رسانی به مشتریان و صاحبان مشاغل و … با بروزترین متد روز و کمترین هزینه در خصوص کلیه مشاغل و کسب و کارها اعم از ثابت ، سیار و …. اقدام به ثبت مشاغل و پاسخگویی نموده است.
مکانیک با تاکید بر ضرورت و اهمیت بالای مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان از همه عزیزان خواست تا در ارائه هرچه بیشتر خدمات و پاسخگویی دقت نظر داشته باشند و به اهمیت برند مخابرات توجه کنند وی افزود ؛ از ۱۱۸ ایران به عنوان اولین بانک اطلاعات اصناف کشور با بیش از هزاران صنف ثبت شده جهت افزایش فروش و انجام تبلیغات هدفمند استفاده شده است مردم میتوانند با استفاده از این روش تبلیغات، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب نمایند.
وی ادامهداد: برای دستیابی به رونق بخشی کسب وکارها و بالابردن راندمان کاری مردم میتوانند با شماره ۲۰۲۱سامانه ارتباط مردمی مخابرات تماس گرفته و مشکل خود را مرتفع و مشاغل مورد نیاز خود را ثبت نمایند.
لازم به ذکر است در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اپراتورهای این حوزه با وجود همه مشکلات از خانمها “زهره مهر و بتول بنی اردلان” به عنوان پاسخگویان برتر تقدیر به عمل آمد و به اپراتورهایی که آمار پاسخگویی پایینی داشتند تذکر داده شد تا انشالله عملکرد بهتری را در اینده داشته باشند.