حمایت از سمن ها و مجموعه های مردم نهاد مورد تاکید است / توجه به جوانان انقلابی در مدیریت میانی استان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:

حمایت از سمن ها و مجموعه های مردم نهاد مورد تاکید است / توجه به جوانان انقلابی در مدیریت میانی استان

  • کد خبر : 1606
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
حمایت از سمن ها و مجموعه های مردم نهاد مورد تاکید است / توجه به جوانان انقلابی در مدیریت میانی استان
نماینده ولی فقیه در استان همدان حمایت از سمن ها و مجموعه های مردم نهاد را مورد تاکید قرارداد و گفت: شناسایی آسیب های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آوای هگمتان، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه برخی آسیب های اجتماعی در شان همدان نیست، افزود: مسایل اجتماعی نیازمند مطالعات اجتماعی است که باید مورد تاکید قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه متولیان ومجموعه هایی که در خصوص آسیب های اجتماعی فعالند نیازمند هم افزایی هستند، افزود: در سند فرهنگی استان که در حال تدوین است ۵ اولویت فرهنگی و اجتماعی آسیب شناسی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: هر چقدر مشکلات اقتصادی افزایش یابد به همان میزان آسیب های اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت.

وی به تدوین سند قرآنی استان اشاره کرد و ادامه داد: شایسته است این سند جدید مورد توجه قرار گیرد و به سرنوشت سند قبلی که به آن عمل نشد، دچار نشود.

آیت الله شعبانی در ادامه بر لزوم بهره گیری از جوانان انقلابی در مدیریت میانی استان تاکید کرد و افزود: باید بستر را برای حضور و ظهور جوان ها بازشود .

*هم افزایی مدیران با یکدیگر رشد استان را به همراه دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی مدیران با یکدیگر رشد استان را به همراه دارد، افزود: بستر کار مهیا شده چرا که همدان مستعد و قابلیت رشد دارد و شاهد رشد خوبی در دولت سیزدهم و بالطبع در استان خواهیم بود.

وی با اظهار اینکه متاسفانه شرایط اقتصادی کشور و از جمله همدان مطلوب نیست، اضافه کرد: مدیریت دولت و استانداران تلاش می کنند و در این راستا هماهنگی خوبی بین مجلس و دولت شکل گرفته و ان شالله شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

*با تقویت جبهه فرهنگی همه جوانب تقویت خواهد شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری پیشین نیز با بیان اینکه تقویت جبهه فرهنگی همه جوانب را تقویت خواهد کرد، افزود: باید بدانیم چه عزیزان و شهدایی جان خود را از دست دادند تا این انقلاب به ثمر برسد.

مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه هر کس به شهداء پایبند است باید با اعتقاد راسخ بر سر کارحاضرشود ، ادامه داد: انجام سیاسی کاری زیبنده نیست سعی ما همواره بررعایت امانتداری بوده که نمونه آن برگزاری انتخابات سالم بود.

وی به مسئله امنیت به عنوان مهمترین مولفه اشاره کرد و ادامه داد: باید در اعتلای امنیت کوشش بیشتری کرده و این امر با انتصاب دقیق  اتفاق می افتد که البته انتصاب مهدی باب الحوائجی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بسیار به جا و هوشمندانه بوده است .

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت