حمایت بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب‌العلاج | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس؛

حمایت بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب‌العلاج

  • کد خبر : 5183
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
حمایت بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب‌العلاج
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: رقم قابل توجهی در حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در قالب صندوق تعریف شد.

به گزارش آوای هگمتان، فتح ا… توسلی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان همدان اظهار کرد: خدمات قابل توجهی توسط بیمه سلامت به بیماران خاص و صعب‌العلاج ارائه می‌شود که می‌طلبد اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص صورت گیرد و بیماران اطلاع یافته و از این حمایتها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بیماران خاص زیادی به ما مراجعه می نمایند و درخواست مساعدت دارند گفت: در این زمینه قدردان تلاش بیمه سلامت در یاری رساندن به آنها هستیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش مجلس نیز این بود که به این بیماران به نحو خاصی کمک شود و رقم قابل توجهی در حمایت از آنها در قالب صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تعریف شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که برای این منظور اختصاص یافته تاکنون به طور کامل تخصیص نیافته است اما رقم اختصاص یافته قابل توجه بوده است افزود: این اقدام باعث شده بیماران آرامش خاصی پیدا کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که حمایت خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه بسیاری از بیماران از خدمات این صندوق آگاهی ندارند و امیدوارم اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد گفت: اطلاع رسانی گسترده خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص و صعب‌العلاج بسیار ضروری است.

توسلی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بودجه لازم را برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج دیده است و باید این بیماران از آن بهره‌مند شوند تا این بیماران دغدغه هزینه درمان را نداشته باشند افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز اعتبار خاصی را برای حوزه سلامت در نظر خواهیم گرفت.

وی در پایان از اقدامات مدیریتی دکتر نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان قدردانی کرد و اظهار داشت: بخشی از امور به برخورد مدیر برمی‌گردد و قطعا رفتار انسانی مدیر باعث دلگرمی مردم خواهد شد و آنها پی خواهند برد که دغدغه حل مشکلات مردم وجود دارد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت