راه‌اندازی فاز یک خط تولید کارخانه کیوان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
16
معاون اقتصادی استاندار همدان

راه‌اندازی فاز یک خط تولید کارخانه کیوان

  • کد خبر : 632
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
راه‌اندازی فاز یک خط تولید کارخانه کیوان
معاون اقتصادی استاندار همدان از راه‌اندازی فاز یک خط تولید کارخانه کیوان خبر داد و گفت: مقرر شد در فاز دوم و تا پایان خرداد تعداد نیروها به ۲۰۰ نفر افزایش یابد زیرا باید خطوط بازسازی شده و ارتقای کیفیت داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری آوای هگمتان ظاهر پورمجاهد در خصوص وضعیت بازگشایی کارخانه کیوان که اخیر توسط رئیس قوه قضاییه بازدید و دستورات لازم برای راه‌اندازی مجدد آن صادر شد اظهار کرد: هفته گذشته به ریاست استاندار، رئیس دادگستری همدان، دادستان و دستگاه‌های ذیربط جلسه‌ای داشتیم که قرار شد مواد اولیه کارخانه کیوان تامین شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد در فاز اول اشتغال ۱۰۰ کارگر محقق شود افزود: همچنین مقرر شد در فاز دوم و تا پایان خرداد تعداد نیروها به ۲۰۰ نفر افزایش یابد زیرا باید خطوط بازسازی شده و ارتقای کیفیت داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: به دنبال جلسه قبلی امروز هم با حضور سرمایه‌گذار جلسه‌ای در کارخانه کیوان تشکیل شد که طی بازدید ۱۵ نفر نیرو به خط تولید اضافه شده، خط تولید اولیه بازسازی شده و افزایش ظرفیت تولید ایجاد کرده بود.

وی در خصوص تعیین تکلیف مالیاتی این کارخانه نیز گفت: اصل بدهی مالیاتی سرمایه‌گذار ۵.۵ میلیارد تومان و ۱۵ میلیارد تومان جریمه عدم پرداخت اصل مالیات در سنوات گذشته است که سرمایه‌گذار به این موضوع اعتراض دارد.

پورمجاهد با بیان اینکه مشکل مالیاتی سرمایه‌گذار به کمیته ۲۵۱ مکرر ارجاع شد خاطرنشان کرد: در جلسه پیشنهاد شد در صورت مراجعه سرمایه‌گذار، مالیات تقسیط می‌شود و بخشی از جرائم مالیاتی نیز تخفیف داده می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بدهی مالیاتی به صورت خودکار به سامانه ثبت وصل می‌شود و سامانه عملاً جلوی هرگونه فعالیت نقل و انتقال ثبتی را می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار همدان یادآور شد: سرمایه‌گذار با پرداخت ۳ میلیارد تومان از ۵.۵ میلیارد تومان مشکل دارد بنابراین به سرمایه‌گذار پیشنهاد داده شد که ۲ میلیارد تومان از مالیات معوق را پرداخت کند تا برای ۳ میلیارد تومان باقی مانده نیز فکر دیگری شود که با این وجود باز وی نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه قرار شد ما نیز تلفنی و از طریق وزارت اقتصاد و دارایی پیگیری کنیم تا سریع‌تر رای کمیته ۲۵۱ مکرر قانون مالیات‌ها صادر شود بیان کرد: سرمایه‌گذار نیز پذیرفت که رای کمیته ۲۵۱ مکرر صادره از وزارت اقتصاد را قبول کند و اگر رای بر پرداخت مالیات بود را بپردازد.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: اگر امروز سرمایه‌گذار مالیات خود را به همراه ۳۰ درصد جرائم پرداخت می‌کرد، مشمول ۱۷ میلیارد تومان جرائم مالیاتی می‌شد اما هر کاری کردیم نه پرداخت کرد و نه راضی به تقسیط شد.

وی با بیان اینکه ظرف هفته آینده نتیجه کمیته ۲۵۱ مکرر صادر خواهد شد ضمن اینکه سرمایه‌گذار قول داد رأی این کمیته را اجرا کند در خصوص کارگران کارخانه کیوان به تعداد ۷۰۰ نفر نیز بیان کرد: این تعداد کارگر صحت ندارد و این کارخانه ۲۳۰ نفر کارگر دارد و ۴۰ نفر نیز روزمزد دارد.

معاون اقتصادی استاندار همدان  با بیان اینکه فعلا خط تولید کلوچه راه اندازی شده است و در آینده نیز خط تولید شکلات و کاپوچینو راه‌اندازی می‌شود گفت: قوه قضاییه در این امور به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده که امیدواریم سرمایه‌گذار از این کمک‌‌ها و وقتی که برای آن گذاشته شده است، استفاده کند

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت