شهروندان در برف‌روبی کمک حال مدیریت شهری باشند | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
شهردار همدان؛

شهروندان در برف‌روبی کمک حال مدیریت شهری باشند

  • کد خبر : 4481
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
شهروندان در برف‌روبی کمک حال مدیریت شهری باشند
شهردار همدان خواستارشد: شهروندان در برف‌روبی و پاکسازی معابر با مدیریت شهری همکاری داشته باشند.

به گزارش آوای هگمتان، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد عملیات زمستانی با حضور شهردار و مدیران شهری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید مسعود حسینی شهردار همدان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه عوامل مدیریت شهری در زمستان سال گذشته عنوان کرد: برف‌روبی و اجرای بهتر عملیات زمستانی نیازمند هماهنگی و همکاری شهروندان و شهرداری است و لازم است مردم در پاکسازی معابر و برف‌روبی در کنار نیروهای شهرداری باشند.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه توقع مردم از شهرداری همدان بالاست افزود: همدان شهر خوبی است و افزایش رضایتمندی شهروندان در دستور شهرداری است که باید از تمام ظرفیت‌های موجود در سازمانهای شهرداری به نحو مطلوب بهره گرفته شود.

وی بر لزوم آمادگی همه جانبه در برف‌روبی تاکید کرد و اظهار داشت: شناسایی معابر مشکل ساز به ویژه در منطقه دو، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در عملیات زمستانی و نوع و محل استقرار ماشین آلات ضروری است.

حسینی حضور میدانی مدیران را در زمان برف‌روبی موثر ارزیابی کرد و گفت: آموزش شهروندی، استفاده از ظرفیت سامانه ۱۳۷ و تقویت نواحی باتوجه به شناختی که از نقاط مختلف شهر دارند در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار همدان بر فرهنگ سازی جهت مشارکت مردم در زمان برف روبی تاکید کرد و افزود: سازمان فرهنگی و روابط عمومی با تولید و انتشار محتوای مناسب و برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره های زمستانی می توانند در افزایش نشاط و شادابی شهروندان تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

شهردار همدان اذعان کرد: عملیات زمستانی و برفروبی جای ریسک ندارد و باید از تجربیات شهرداری‌های دیگر در زمینه برفروبی به ویژه پیاده راه‌ها و نقاط حساس مختلف شهر بهره گرفته شود.

* تقویت سازمان عمران و سازمان پسماند بسیار مهم است

در ادامه این مقام ارشد مدیریت شهری ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری بین مجموعه های مختلف شهرداری گفت: لازم است سازمانهای عمران و پسماند تقویت شوند که در این راستا برخی پروژه ها نظیر کبابیان و بازار پرندگان قرار است توسط سازمان عمران ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه باید سازمان پسماند از دو بعد تقویت شود، اظهار داشت: تزریق اعتبار خوب و اضافه کردن ماشین آلات توسط منابع و اوراق بانکی به صورت اقساطی می تواند کمبود این بخش را رفع کند و مناطق هم باید در این حوزه وارد شوند.

در ادامه حامد جلیلوند معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه هر ساله در آبان ماه ستاد عملیات زمستانی برگزار می شود اظهار کرد: امسال طبق برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته سعی شده نقشه راهی مناسب برای عملیات زمستانی تدارک دیده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: دستورالعمل ها و اقدامات قبل از بارش شامل مطالعات پژوهشی، برگزاری مانورها و بررسی اخطارهای هواشناسی، آماده سازی ماشین آلات و نیروی انسانی، پاکسازی و لایروبی و آموزش شهروندی است.

جلیلوند خواستار کمک‌های مناطق به سازمان مدیریت پسماند شد و تصریح کرد: بهسازی ماشین آلات، تجهیز سوله ماسه و نمک از مهم‌ترین مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=4481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت