صدور مفاصا حساب در شهرداری همدان الکترونیکی و غیرحضوری شد - پایگاه خبری آوای هگمتان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ مهر - ۱۴۰۲
  • برابر با : 15 - ربيع أول - 1445
  • برابر با : Friday - 29 September - 2023
2

صدور مفاصا حساب در شهرداری همدان الکترونیکی و غیرحضوری شد

  • کد خبر : 6044
  • 14 ژوئن 2023 - 12:54
صدور مفاصا حساب در شهرداری همدان الکترونیکی و غیرحضوری شد
مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: از هشتاد درصد مراجعات به شهرداری مربوط به پاسخ دهی استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها ، ادارات و صدور مفاصا حساب میباشد که با راه اندازی شهرداری الکترونیک این خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

به گزارش آوای هگمتان، مرتضی حضرت زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای نخستین بار با راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان ، صدور مفاصا حساب از ۲۰ خرداد سال جاری صرفاً از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت صورت می پذیرد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: بیش از هشتاد درصد مراجعات به شهرداری مربوط به پاسخ دهی استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی ، بانک ها ، ادارات و صدور مفاصا حساب میباشد که با راه اندازی شهرداری الکترونیک این خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید بر اینکه شهروندان در خصوص صدور مفاصا حساب من بعد نیازی به مراجعه به شهرداری ندارند تصریح کرد: از آبان ماه سال گذشته پاسخ استعلام نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی بصورت غیرحضوری و برخط و بدون مراجعه به شهرداری انجام می شود.

وی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان را از اهداف راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک برشمرد و افزود: در اقدامی نوین و فناورانه و با هدف کاهش حضور فیزیکی مراجعین ، کلیه تمهیدات لازم جهت صدور مفاصا حساب بصورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت مهیا شده است.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به اینکه طبق آمار و گزارشات بیش از هشتاد درصد مراجعات و درخواست های شهروندان مربوط به پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی ، بانکها ، ادارات و صدور مفاصا حساب است عنوان کرد: با الکترونیکی شدن این خدمت کاهش هشتاد درصدی مراجعات به شهرداری را خواهیم داشت که این امر موجب کاهش تردد و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان و نیز افزایش کیفیت خدمات در شهرداری خواهد شد.

حضرت زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به استقرار بیش از ۶۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در کلیه نقاط سطح شهر همدان ، شهروندان می توانند به نزدیکترین دفتر مورد نظر مراجعه و ضمن دسترسی سریعتر به دفاتر مربوطه ، خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دریافت و پیگیری نمایند.

وی در پایان افزود : با توجه به آموزش کلیه کاربران دفاتر پیشخوان خدمات دولت و نیز تشکیل تیم پشتیبانی فنی سامانه شهرداری الکترونیک ، از کلیه شهروندان عزیز همدانی درخواست نمود پاسخ استعلامات بانک ، ادارات و صدور مفاصا حساب و … را صرفا” از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت و پیگیری نمایند و جهت افزایش کیفیت خدمات شهرداری و صرفه جویی در وقت و هزینه از حضور در شهرداری خودداری نمایند .

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اتحادیه قصابان،گوشت،قیمت اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بهزیستی کبودرآهنگ،طرح مانا،نوجوانان بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری معاون مشارکت های مردمی، جذب اعتبار، مهدهای کودک مفاخرعلمی، فرهنگ؛ بوعلی سینا میراث فرهنگی نماینده مردم همدان و فامنین،استاندار همدان، پل شهید همدانی نماینده ولی فقیه، حاشیه شهر، مسوولین همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت