ظرفیت مالی و انسانی شهرداری در راستای افزایش رضایتمندی مردم قرار گیرد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10
شهردار همدان در آیین تکریم و معارفه مدیر منطقه چهار شهرداری همدان:

ظرفیت مالی و انسانی شهرداری در راستای افزایش رضایتمندی مردم قرار گیرد

  • کد خبر : 1849
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
ظرفیت مالی و انسانی شهرداری در راستای افزایش رضایتمندی مردم قرار گیرد
شهردار همدان در آیین معارفه شهردار منطقه چهار گفت: ظرفیت مالی و انسانی شهرداری باید در راستای افزایش رضایتمندی مردم قرار گیرد

به گزارش آوای هگمتان، در این مراسم سید مسعود حسینی با اشاره به وجود ظرفیت ارزشمند سرمایه انسانی و املاک تفکیکی در منطقه چهار، گفت: مدیریت صحیح این سرمایه ها منشأ تحول، اعتلای جایگاه شهرداری و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان خواهد شد.

وی با تأکید بر به‌کارگیری نیروهای توانمند در راستای بهبود سیستم خدمت‌رسانی به مردم افزود: برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از این سرمایه های بی بدیل ضروری است

حسینی ضمن تشکر از زحمات مجید شاکری کرم در منطقه چهار از وی به عنوان مدیر تلاشگر، دارای سلامت نفس و با انگیزه نام برد و افزود: باید به نحو احسن از فرصت‌ مسئولیت برای خدمت به مردم استفاده کرد و این نگاه باید در مجموعه شهرداری وجود داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیران گذشته در این منطقه اظهار کرد: تغییرات بر اساس نیاز سازمان شکل می‌گیرد و باید مدیریت جدید تمام توان خود را در مسیر افزایش رضایتمندی، خدمت رسانی شایسته به مردم و ارتقاء جایگاه شهرداری قرار دهد.

شهردار همدان درخصوص سرپرست جدید منطقه چهار اظهار کرد: آقای طهماسبیان از نیروهای جوان، با تعصب و دارای سلامت اخلاقی است که امیدوارم با حضور وی، همچون گذشته خدمت‌رسانی به شهروندان در منطقه ادامه یابد.

مجتبی حمزه رستگار سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه شاکری جزو مدیران تلاشگر، پاکدست و باانگیزه است گفت: اگر چه سنگر‌های خدمت جابجا می‌شود ولی هدف یکی است و آن خدمت به مردم است و باید فرصت خدمت غنیمت شمرده شود.

در این جلسه مجید شاکری کرم با بیان اینکه تغییرات در شهرداری طبیعی است عنوان کرد: باید با تعصب و تمام وجود در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در منطقه چهار صورت گرفته است افزود: منطقه چهار از سرمایه های املاکی و انسانی خوبی برخوردار است که با تلاش و‌ همکاری نیروهای پرتلاش می تواند کارهای خوبی را به ثمر برساند.

در ادامه مراسم نیز علی طهماسبیان سرپرست شهرداری منطقه چهار با تشکر از حسن اعتماد شهردار همدان اظهار کرد: امیدوارم در عرصه خدمتگزاری به مردم با همکاری نیروهای متخصص و متعهد برگ موفقیت دیگری در منطقه چهار رقم زده شود.

در پایان جلسه از زحمات مجید شاکری کرم تقدیر به عمل آمد و علی طهماسبیان به عنوان سرپرست منطقه چهار شهرداری همدان معرفی گردید.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. باعرض سلام و احترام
    جناب اقای رستگار بنده راننده اتوبوس شرکت واحد همدان در بخش خصوصی هستم که چند وقت پیش ثبت نام کردم لذا بنده طی چند سال خدمت در این راستا هیچ گونه شاکی مردمی و بازرسی سازمان نداشتم و فقط بخاطر اینکه راننده‌ی بخش خصوصی هستم و چند ماه سنم بالا است رد شدم خدایی این حق من و امسال من نیست که با دو تا بچه و مساجری اخرین شانس شغلی خودم را از دست بدهم از شما خواهشمندم بار دیگر رسیدگی کنید
    باتشکر:حسینی۰۹۱۸۲۰۵۵۵۹۶

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت