چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان ، کماکان در انتظار پیمانکار | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
در پیچ و خم جاده علیصدر؛

چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان ، کماکان در انتظار پیمانکار

  • کد خبر : 5721
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان ، کماکان در انتظار پیمانکار
رییس پلیس راه همدان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی وانت پیکان و وانت نیسان در جاده غارعلیصدر یک نفر فوت و یک نفر مجروح شدند. این سانحه فوتی در کیلومتر چهار، جاده غارعلیصدر بر اثر انحراف به چپ وانت پیکان رخ داد که سرنشین وانت پیکان در این تصادف جان باخت و سرنشین نیسان هم مصدوم شد . این خبر همانند سایر اخبار تلخ جاده علیصدر دو روز پیش منتشر شد، باید دید چه اتفاق جدیدی برای این محور رخ داده است؟

به گزارش آوای هگمتان، متاسفانه جاده علیصدر به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز استان هر سال جان هموطنان زیادی را می‌گیرد، کم عرض و دو طرفه بودن این محور از عوامل مهم حادثه‌خیزی این جاده است، با توجه به شروع فصل گرما و رفت و آمد کشاورزان و همچنین ورود گردشگران به استان باید بیش از پیش نگران اوضاع وخیم این جاده بود، برای اطلاع از روند اجرای این پروژه گفت و گویی را با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ انجام دادیم/

  1. *عدم وجود ماده ۲۳ یکی از موانع مهم اجرای پروژه بود

فتح الله توسلی در گفت و گو با آوای هگمتان یکی از موانع اصلی چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان را عدم وجود ماده ۲۳ اعلام کرد که بر اساس این ماده در سازمان برنامه و بودجه کمیته‌ای متشکل از افراد از دستگاه‌های مختلف ضرورت ایجاد پروژه را بررسی می‌کنند و گفت: در صورت تایید در این کمیته و کسب امتیاز مثبت مبنی بر ضرورت احداث، اعتبار در گرفته می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه چهار بانده شدن محور علیصدر _ همدان اعتباری نداشت، تصریح‌کرد: سال گذشته این موضوع پیگیری و اخذ شد و در سفر ریاست جمهوری نیز مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد اما به دلیل اینکه اقدامات عمرانی پروژه هنوز آغاز نشده فقط ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه چهاربانده شدن محور همدان _ علیصدر باید از دو سمت غار علیصدر و همدان آغاز شود، اضافه‌ کرد: شرایط اقتصادی کشور به دلیل نوسان بازار ارز مشکلات را به وجود آورد و همین امر سبب شده تا پیمانکار با حساسیت بیشتری وارد عمل شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه در سال گذشته دوبار مناقصه برای انتخاب پیمانکار برگزار شد اما هیچ فردی شرکت نکرد، افزود: وزیر راه و شهرسازی به شکل فوری دستور اقدامات لازم برای انجام پروژه را داد و مقرر شد تا مجددا مناقصه در اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه در مناقصات چند پیمانکار شرکت می کرد و یک نفر انتخاب می شد اما الان اگر یک نفر هم شرکت کند برنده مناقصه خواهد بود، اضافه کرد: این پروژه هنوز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه پروژه چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان در سال ۹۵ با ۸۰ میلیارد تومان انجام می شد اما اکنون با شرایط اقتصادی حدودا با ۱۲۰۰ میلیارد تومان شاید انجام شود، خاطرنشان شد: با انتخاب پیمانکار پروژه آغاز می شود.

*اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

توسلی در ادامه با اظهار اینکه اورژانس بيمارستان امام رضا(ع) ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: انبار دارویی نیز با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت