۱۰۰ درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات آبرسانی / ورود 160 روستا به مدار آبرسانی در آینده ای نزدیک | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل آبفای استان همدان مطرح شد:

۱۰۰ درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات آبرسانی / ورود ۱۶۰ روستا به مدار آبرسانی در آینده ای نزدیک

  • کد خبر : 2122
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
۱۰۰ درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات آبرسانی / ورود ۱۶۰ روستا به مدار آبرسانی در آینده ای نزدیک
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۱.۷میلیون نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات آبرسانی هستند: گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۶درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش هستند.

به گزارش آوای هگمتان، مسعود خشایی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل آب و فاضلاب استان به خدمات آبفا اشاره کرد و افزود: احداث ۱۱۰۰باب مخزن، حفر۱۲۰۰حلقه چاه در حوزه شهری، ایجاد ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و ایجاد بیش از یک هزار کیلومتر شبکه توزیع آب در روستاها از جمله خدمات در طی سالهای اخیر است.

وی با اذعان به اینکه در سال جاری نزدیک به ۱۲۰۰میلیارد تومان اعتبار به منظور تقویت حوزه آب و فاضلاب استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت:از مجموع ۱۰۶۹روستای استان در حال حاضر ۸۰۳ روستاتحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند و ۱۶۰ روستای دیگر نیز با تخصیص ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به زودی وارد مدار بهره برداری از آب خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت در مجموعه آب و فاضلاب را همانند دو امدادی دانست و خاطرنشان کرد:مهندس حسینی بیدار از جمله مدیران پرتلاش و پر جنب و جوش بود و امیدواریم مدیر عامل جدید نیز همانند ایشان خدمات مناسبی را به مردم استان ارائه دهد.

معاون شرکت آب و فاضلاب کشور همچنین تصریح کرد: شاخص ها  نشان دهنده رشد قابل ملاحظه خدمات در حوزه آب و فاضلاب استان همدان می باشد.

وی مهندس بختیاری فر مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان را جانشینی مناسب برای مدیرعامل پیشین دانست و گفت:امیدواریم مهندس بختیاری فر نیز به کمک همکاران خود با همان سرعت و جدیت مهندس حسینی بیدار پروژه های نیمه تمام استان را به ثمر برساند.

*با تلاش همکاران کمترین میزان تنش را شاهد بودیم

سید هادی حسینی بیدار با اذعان به اینکه شعار ما در مجموعه آبفا همواره پیگیری و عدم تسلیم بود عنوان کرد: پیش بینی می شد با وجود تنش آبی بیش از ۶۰ روستای استان با مشکلات عدیده مواجه شوند که با تلاش همکاران من  با کمترین میزان تنش رو به رو بودیم.

مدیر عامل پیشین آب و فاضلاب استان همدان ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و انتقال ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب از چاه ها برداشت از سد را به یک سوم رساندیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهندس بختیاری فر مدیر عامل جدید آبفای استان را از جنس تیم جهادی شرکت آب و فاضلاب دانست و تصریح کرد: همه همکاران من تلاش کردند تا سنگر آب و فاضلاب لحظه ای خالی نماند.

حسینی بیدار افزود: امروز در پیشگاه خداوند متعال با وجدانی راضی این پست را تحویل میدهم چرا که در طول هشت سال خدمت به مردم شریف همدان لحظه ای خواب غفلت به چشم راه ندادم.

*تامین آب در شرایط موجود بزرگترین چالش شرکت آبفا است

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ضمن تقدیر از اعتماد وزیر نیرو،نمایندگان و استاندار همدان،گفت:این نوع قبول مسولیت پس از مدیریت شایسته مهندس حسینی بیدار بسیار سنگین است که امیدوارم با همکاری صمیمانه همکارانم در شرکت آب و فاضلاب نتیجه بخش باشد.

فرهاد بختیاری فر تلاش های مهندس حسینی بیدار مدیر عامل پیشین را وصف ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد:من و همه پرسنل شرکت در طول هشت سال اخیر شاهد تلاش های شبانه روزی مهندس حسینی بیدار بودیم که این نوع تلاش سرمشقی شایسته برای همه مااست.

وی در ادامه با بیان اینکه پذیرش مسولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی محدود به منظور خدمت به مردم است،گفت: امیدوارم بتوانم در این مسیر توشه ای عظیم برای آخرت خود پس انداز نمایم.

وی نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب را بزرگترین سرمایه خود دانست و تصریح کرد: امروز نه به عنوان مدیر عامل که به عنوان یک دوست و رفیق در کنار همکاران خود خواهم بود.

مدیر عامل آبفای استان در ادامه تامین آب در شرایط موجود را بزرگترین چالش شرکت دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند و همراهی نمایندگان استان ضمن تعیین تکلیف پروژه تالوار مشکلات تنش آبی را در تابستان پیش رو به حداقل برسانیم.

بختیاری بهره گیری از ظرفیت نمایندگان استان، توجه ویژه به ذی نفعان شرکت،افزایش حجم خدمات غیر حضوری به مشترکین ،جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی،تکمیل پروژه بازچرخانی فاضلاب و کاهش برداشت از منابع زیر زمینی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد.

*گفتنی است در پایان این مراسم حکم مهندس فرهاد بختیاری فر به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اعطا و از خدمات مهندس حسینی بیدار نیز تجلیل شد.

لازم به ذکر است  مهندس حسینی بیدار به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی کشور معرفی شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=2122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت