آرمان‌های شهدا هویت‌ساز است | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

آرمان‌های شهدا هویت‌ساز است

  • کد خبر : 6942
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
آرمان‌های شهدا هویت‌ساز است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آنچه در این کنگره مهم است بازخوانی آرمان‌های بلند شهداست و آنچه که مهم بود صحبت از جوانانی است که آرمان‌هایی داشتند که هویت‌ساز است.

به گزارش آوای هگمتان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در شب پایانی اجلاسیه دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، طلاب و علما در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن تقدیر از صبر خانواده‌های شهدا، دبیرخانه کنگره و هنرمندان در مجموعه نمایشی و عوامل اجرایی، اظهار کرد: آنچه در این کنگره مهم است بازخوانی آرمان‌های بلند شهداست و آنچه که مهم بود صحبت از جوانانی است که آرمان‌هایی داشتند که هویت‌ساز است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در این کنگره سخن از کسانی است که آرمان‌های بزرگی داشتند و برایش جنگیدند و مقاومت کردند.

شعبانی موثقی در ادامه اضافه کرد: صحبت از رشادتی است که دنبال عدالت و عزت و حمایت از مستضعف بودند و سخنشان حمایت از ولی بود و زنده بودن برای آنها اصل نبود.

وی بیان کرد: سخن در این کنگره بازخوانی و ورق زدن کتاب تاریخ است که نسل امروز ما با نسل دیروز آشنا شوند و برای اجرای احکام الهی هزینه کردند تا اخلاق و عقلانیت دینی در جامعه توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: این کنگره یک تلنگری است برای من و شما و برای بیداری همه ما این اجلاسیه ها جلسه بیداری و میدان محکی برای صدق ادعا است.

شعبانی افزود: انقلابی بودن به ادعا نیست به اندیشه و عدالت و اعتقاد است، انقلابی کسی است که به عدالت می‌اندیشد به میزانی که فسادستیزی انقلابی هستید، به میزانی که ایستادگی و مقاومت جامعه در برابر مستضعفان عالم دشمنی که هجمه می‌کند به غیرنظامیان، انقلابی بودن به میزان مقاومت ماست، انقلابی بودن یعنی حمایت کردن، نسل جوان ما امروز باید تفکرات دفاع را بازخوانی نماید.

وی با بیان اینکه در میدان شهادت میزان آگاهی خود را محک بزنیم، گفت: تلاش کنیم برای آرمان‌های بلند که بتوانیم به آن آرمان‌ها دست یابیم؛ مسئولین و مردم تلاش کنیم کشور را به تمدن اسلامی نزدیک کنیم.

در ادامه از خانواده شهید روحانی حجت الاسلام مصطفی قاسمی، خانواده شهید سعید شالی، خانواده شهید سعید اسلامیان و خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین بشیری تجلیل شد و از مجموعه گرافیکی هشت قله افتخارات همدان در ۸ سال دفاع مقدس رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت