آغاز عملیات اجرائی چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان به زودی | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4

آغاز عملیات اجرائی چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان به زودی

  • کد خبر : 6259
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
آغاز عملیات اجرائی چهاربانده شدن محور علیصدر _ همدان به زودی
استاندار همدان به آغاز عملیات اجرایی چهاربانده شدن محور علیصدر_ همدان تا یک ماه آینده اشاره کرد و افزود: غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان مسیر خطرناکی داشت که به همت دولت سیزدهم این مسیر چهاربانده خواهد شد.

به گزارش آوای هگمتان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با بیان اینکه  تلاشگران حوزه صنعت و معدن هر لحظه با تولید، کشور را به سمت پیشرفت هدایت می کنند، گفت: در استان همدان قبل از انقلاب یک کارخانه مونتاژ لوازم خانگی فعال وجود داشت، اما اکنون با عزم و اراده‌ای مثال زدنی، چرخ صنعت استان در حال حرکت به جلو و پیشرفت است.

وی به وجود ذخایر معدنی و نیروی انسانی ماهر به عنوان نیروی محرک اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم از تولیدکنندگان  حمایت کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

استاندار همدان با اعلام اینکه گره‌های کور اقتصادی با عزم و اراده دولت باز خواهد شد و در حوزه صنعت و معدن در کنار و همراه تولیدکنندگان هستیم، تصریح کرد: اقتصاد پویا مستلزم ایجاد شرایط مناسب برای افزایش صادرات است که بدون شک دیپلماسی دولت با سایر کشورها این شرایط را فراهم می کند.

قاسمی فرزاد با اظهار خرسندی از اینکه آینده اقتصادی استان روشن بوده و پابه پای اقتصاد کشور در حال پیشرفت است، افزود: متاسفاته در برخی موارد قوانین دست و پا گیر ، قدرت عمل را از تولیدکننده سلب کرده و باید در این راستا با تسهیلگری مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را برطرف کنیم.

استاندار همدان در ادامه به آغاز عملیات اجرایی چهاربانده شدن محور علیصدر_ همدان اشاره کرد و افزود: غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان مسیر خطرناکی داشت که به همت دولت سیزدهم این مسیر چهاربانده خواهد شد.

* ایجاد تراموا ۷۰ درصد بار ترافیکی را کاهش می دهد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه تا یک ماه آینده پروژه چهاربانده کردن مسیر گردشگری همدان-غارعلیصدر با اعتبار ۸۴۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود، گفت: این محور با توجه به اینکه مسیر عبور مسافران غار شگفت انگیز علیصدر است نیازمند چهاربانده شدن بود.

حمیدرضاحاجی‌بابایی در ادامه با اظهار اینکه ایجاد تراموا در رینگ دوم شهر همدان ۷۰ درصد بار ترافیکی را کاهش خواهد داد، اضافه کرد: امروز مشکل حاد ترافیکی همدان به عنوان مهمترین چالش مطرح است.

وی با اظهار اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران در همه زمینه ها می تواند عرض اندام کند، افزود: تولیدکنندگان آن با دیدی باز و پویایی خاص، با همه مشکلات رو به جلو پیش می‌روند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به راه‌اندازی پتروشیمی ابن‌سینا، با اعتبار مصوب ۲۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد و ادامه داد: این پتروشیمی سهمیه دریافت ۸۰ هزار تن پلی‌اتیلن از جنوب کشور و منطقه عسلویه را دارد.

وی با اظهار خرسندی از اینکه تعداد کارگاه‌های تولیدی استان روز به روز در حال افزایش است، خاطرنشان شد: با این رشد کمبود کارگر و نیروی کار وجود دارد.

وی با اظهار اینکه همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران در همه زمینه ها می تواند عرض اندام کند، افزود: تولیدکنندگان آن با دیدی باز و پویایی خاص، با همه مشکلات رو به جلو پیش می‌روند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت