آمادگی و استقرار ۵۵۰ نفر در طرح عملیات زمستانی / در تلاشیم پیست اسکی تاریکدره بازگشایی شود | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

آمادگی و استقرار ۵۵۰ نفر در طرح عملیات زمستانی / در تلاشیم پیست اسکی تاریکدره بازگشایی شود

  • کد خبر : 7399
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
آمادگی و استقرار ۵۵۰ نفر در طرح عملیات زمستانی / در تلاشیم پیست اسکی تاریکدره بازگشایی شود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آمادگی و استقرار ۵۵۰ نفر در طرح عملیات زمستانی خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۰ وسیله نقلیه سبک و سنگین در راهدارخانه مستقر شد.

به گزارش آوای هگمتان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل با عنوان اینکه راهداران همواره در جاده ها از هیچ تلاش فروگذار نکرده اند، گفت بیش از ۱۸ هزار نفر با ۱۰۰ اتوبوس در ایام اربعین اعزام شدند و با ۴۳ درصد کاهش تصادفات جاده ای موفق عمل کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اظهار اینکه در بین استان‌ها در بحث کاهش تصادف موفق ورود کردیم و استان دوم کشور شدیم، اضافه کرد: طبق آمار ۷ ماهه سالجاری در کاهش تصادفات فوتی رتبه پنجم را به خود اختصاص دادیم.

آهکی با بیان اینکه در بحث روکش آسفالت راهها برش استانی ۵۰۰ کیلومتر است که سازمان راهداری بنا را بر ۱۵۰ کیلومتر گذاشته بود و استان‌هایی که بیشتر از حداقل انجام دهند مشمول تامین اعتبار خواهند شد و استان ۳۵۰ کیلومتر را انجام داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اظهار اینکه در سالجاری ۴۲ راه روستایی در ۱۸ روستای استان انجام شد، تصریح کرد: سال گذشته ۱۰ کیلومتر انجام شده بود.

آهکی با اعلام اینکه خط کشی ۳۳۰۰ کیلومتر انجام شده است ، تاکید کرد: در زمینه تابلو نیز بیش از سه هزار تابلو نصب شد.

وی با اعلام اینکه پاکسازی قنوات از دیگر اقدامات بود، افزود: در زمینه افزایش هزینه عوارض سازمان راهداری که به بهسازی و مرمت بر می گردد بیش از ۵۰ درصد در بین استان های موفق عمل کردیم .

آهکی بر آمادگی عملیات زمستانی سازمان راهداری تاکید کرد و افزود: بیش از ۳۵۰ وسیله نقلیه سبک و سنگین در راهدارخانه مستقر شد.

وی به آمادگی و استقرار ۵۵۰ نفر برای عملیات زمستانی خبر داد و افزود: ماشین آلات راهداری با بیش از سه برابر اعتبارات سال گذشته تعمیر شد.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای بر رفع نقاط حادثه‌خیز استان تاکید کرد و با اظهار اینکه رهبری بر این موضوع تاکید وافر دارند، خاطرنشان شد: ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شده که از این تعداد استان همدان‌ با ۵۲ نقطه بیش از ۵۰ نقطه است و تا پایان سال ۳۰ نقطه را ایمن خواهیم کرد.

آهکی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و با بیان اینکه افراد برای نوسازی ناوگان عمومی به سایت www.rpf.rmto.ir مراجعه کنند، افزود: بیش از ۷میلیون تن کالا در سال ۱۴۰۱ جابه جا شد که این میزان در هشت ماهه سالجاری به بیش از ۸ میلیون تن رسیده که ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه داشته است.

وی با بیان اینکه استان همدان با ۱۳۰ دوربین ثبت تخلفات رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده، خاطرنشان شد: در استان همدان ۳ برابر میانگین کشوری سامانه ثبت تخلفات داریم.

* نصب ۱۴ کیلومتر نیوجرسی در گردنه اسدآباد

آهکی با عنوان اینکه گردنه اسدآباد دومین مسیر صعب العبور کشور است، تصریح کرد: ۱۴ کیلومتر نیوجرسی نصب شد و روشنایی گردنه انجام شده و مرتب مورد بازرسی قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با عنوان اینکه جاده غار علیصدر از مسیرهای پرتصادف است، اظهار کرد:  چهار بانده شدن غار علیصدر در دستور کار قرار گرفت و۳۰ کیلومتر در دست احداث بوده و پیمانکار نیز انتخاب شده است .

وی با بیان اینکه حد فاصل منطقه خان آباد تا خلعت آباد راپرحادثه‌ترین مسیر غارعلیصدر اعلام کرد و با اظهار اینکه راهداری استان اقدام به چهار خطه کردن سه کیلومتر این مسیر خطرساز کرده ، تصریح کرد: بقیه مسیر توسط علائم مهار کننده سرعت آرام‌سازی شده است.

*تردد زیاد و عدم رعایت سرعت سبب شد تا جاده پیست اسکی بسته شود

وی با بیان اینکه تردد زیاد و عدم رعایت سرعت سبب شد تا جاده پیست اسکی بسته شود، افزود: در تلاشیم که بازگشایی شود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت