اجرای طرح ( کروکی آنلاین) از اهداف است/ فعالیت بیش از دو هزار نمایندگی بیمه در همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

اجرای طرح ( کروکی آنلاین) از اهداف است/ فعالیت بیش از دو هزار نمایندگی بیمه در همدان

  • کد خبر : 7250
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
اجرای طرح ( کروکی آنلاین) از اهداف است/ فعالیت بیش از دو هزار نمایندگی بیمه در همدان
رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران با عنوان اینکه زیرساخت‌ لازم برای اجرای طرح کروکی آنلاین( برخط) مهیا شده، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در دستور کار است و با همکاری پلیس راهور و بیمه مرکزی در روز ۱۳ آذرماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آوای هگمتان، علی استاد هاشمی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز صنعت بیمه در همدان، با اعلام اینکه ۳۰۰ هزار نفر در صنعت بیمه در سطح کشور فعال هستند، اظهار کرد: تعداد نمایندگی های بیمه استان همدان در سال گذشته ۲ هزار و ۴۱۶ نفر بوده که در سال جاری به ۲ هزار و ۶۰۰ نماینده رسیده است و در کنار آنها برای بازاریاب ها نیز ایجاد اشتغال شده و تعداد ارزیاب های خسارت از ۱۸ به ۲۵ رسیده است.

رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران از هزینه کرد حدود ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح کروکی برخط خبر داد و اضافه‌کرد: ارایه خدمات با کیفیت از وظایف بیمه بوده و در راستای ارتقای کیفیت کروکی و جلوگیری از پایمال شدن حقوق شهروندان طرح کروکی آنلاین به زودی اجرا خواهد شد و هموطنان از محاسن این طرح برخوردار می شوند.

وی هدف اصلی بیمه را ارائه خدمات با کیفیت اعلام کرد و با اظهار اینکه خدمات باید به موقع و منصفانه باشد و مردم نباید اذیت شوند، افزود: اجرای طرح ” راننده محوری” از دیگر مواردی است که به جد دنبال می‌شود و در این طرح حق بیمه براساس میزان خسارتی که ممکن است فرد وارد کند محاسبه و دریافت می شود و در این راستا فردی که خسارت کمتری وارد کرده باید حق بیمه کمتری پرداخت کند.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه صنعت بیمه می‌تواند به عنوان صنعتی پیشتاز در رشد و پیشرفت اقتصاد کشور نقش بی بدیل داشته باشد، خاطرنشان شد: آنچه به عنوان آسیب مطرح است این است که در برخی موارد افراد بعد از مراجعه به بیمه و نوع برخورد و تعامل رغبت به مراجعه بعدی نداشته باشند.

قاسمی فرزاد با عنوان اینکه بیمه باید امنیت روانی را برای افراد جامعه ایجاد کند، اصافه کرد: در استان همدان در فصول سرد سال کشاورزی متاثر از سرما آسیب می بیند و زمانی که به کشاورز اعلام می کنیم چرا محصولات را بیمه نکرده ، کشاورز مدعی است که برای پرداخت خسارت چیزی عاید ما نمی‌شود.

وی مطرح کرد: صنعت بیمه باید برای کاهش مخاطرات و افزایش ایمنی سفر، در پروژه‌ی راه‌آهن سرمایه‌گذاری کند چراکه آسیب آثار مخرب معنوی تصادفات از خسارات مادی آن بیشتر است.

*کاهش ۳۵ درصدی فوتی ها تصادفات جاده ای

قاسمی فرزاد در ادامه با اعلام اینکه ۳۵ درصد کاهش تصادفات فوتی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم، اظهار کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز استان در مصوبات سفر ریاست جمهوری ۳۵ میلیارد ریال تخصیص یافت.

استاندار همدان یکی از این موارد را چهاربانده کردن محور علیصدر_ همدان عنوان کرد و افزود: ۳۰ نقطه از ۵۲ نقطه حادثه‌خیز استان اصلاح شد و بقیه موارد نیز در سال آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سالجاری تعهد داشتیم تا ۲۲ نقطه حادثه‌خیز را رفع کنیم، افزود: هشت مورد بیشتر از تعهد انجام شده و ۱۳ نقطه تاکنون اصلاح و ۱۰ مورد هم در روزهای آینده رفع می‌شود و تا پایان سال ۷ نقطه دیگر را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات اقتدار در دنیا را به وجود خواهد آورد ، بیان کرد: اقتدار در دنیا امنیت را به ارمغان می آورد و به دنبال آن اقتدار اقتصادی را رقم خواهد زد.

حمیدرضا حاجی بابائی با عنوان اینکه روزی باید برسد که اگر ایرانی مشکلی برایش پیش آمد نگران و بیمِ هزینه های آن را نداشته باشد، ادامه داد: هنوز با جامعه آرمانی فاصله زیادی داریم حاکمیت باید اجازه دهد همه ورود کنند و دولت در زمینه نظارت و سیاستگذاری ورود کند.

وی با عنوان اینکه صنعت بیمه قدم های خوبی برداشته اما اقتصاد ایجاد می کند که سرعت را افزایش دهیم، افزود: اگر امروز بهترین بیمه را برنامه ریزی کردید مطمین باشید یک هفته عقب هستید چرا که دنیا دچار تغییر و تحول است.

* بیمه در بحث فرهنگسازی کاهش تصادفات ورود کند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با عنوان اینکه بیمه ها در عرصه پیشگیری از تصادفات و خسارات مربوط به آن نقشی خاص دارند، گفت: لازم است بیمه در خصوص زیرساخت ترافیک و بالطبع کاهش تصادفات و فرهنگسازی سرمایه گذاری کند تا شاهد خسارات کمتر باشیم.

سردار سلمان امیری با اظهار اینکه پلیس و بیمه در جهت امنیت بخشی به جامعه هم جهت و هم سو هستند، اضافه کرد: هدف پلیس ایجاد و برقراری و حفظ امنیت است و بیمه نیز این وظایف را به نحوی دیگر انجام می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه بیمه بسیار موثر است و در امنیت واقعی می تواند نقش اساسی داشته باشد.

سردار امیری با اعلام اینکه نقش بیمه در امنیت اقتصادی، اخلاقی و زیست محیطی نقشی بی بدیل است، خاطر نشان شد: نقش بیمه مستقیم و غیر مستقیم در جلوگیری از ناامنی مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه پلیس به عنوان اولین فرد در تصادفات ارتباط مستقیم با بیمه دارد، خاطرنشان‌کرد: اگر نگاهی به آمار تصادفات و فوتی ها ناشی از آن داشته باشیم، خواهیم دید که در طول سال عده زیادی از عناصر خدمتگزار چه مصدوم شده یا فوت می‌کنند و بیمه هزینه های زیادی در این راستا پرداخت می کند که علاوه بر دیه خسارات معنوی زیادی به اطرافافیان فرد وارد می‌شود.

* لازم به ذکراست در پایان برنامه از تعدادی از نمایندگان، فعالین و برگزیدگان صنعت بیمه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت