اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان به بحث ترافیکی همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6
در آیین پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک شهید مدنی مطرح شد؛

اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان به بحث ترافیکی همدان

  • کد خبر : 6284
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تومان به بحث ترافیکی همدان
شهردار همدان با بیان اینکه طرح جامع ترافیکی شهر همدان به شهرداری ارایه شده و درحال تصویب است، گفت: در این طرح تمام نقاط مشکل دار ترافیکی شناسایی شده و یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای حل معضل ترافیک در نظر گرفته شده است.

به گزارش آوای هگمتان، سید مسعود حسینی در پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک شهید مدنی که به همت شهرداری منطقه سه همدان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر همدان ، مدیر شهرداری منطقه ۳ و برخی مسئولان حوزه شهری افتتاح شد، با اشاره به اینکه سه هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان کل بودجه شهرداری است، تصریح کرد: از این میزان دو هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی و یک هزار و۲۰۰ میلیارد تومان برای بحث ترافیکی همدان در نظر گرفته شده است.

وی به پروژه اصلاح هندسی شهرک مدنی گریزی زد و افزود: این پروژه در ابتدای امر به لحاظ ظاهری نمود عینی نداشت اما در ظرف یکسال گذشته مشخص شد که چه میزان گره ترافیکی شهرک مدنی را باز کرده است.

حسینی با بیان اینکه ترافیک شهرک مدنی مطالبه مردمی بوده است، افزود: در زمان اجرای پروژه برخی فکر می‌کردند که این اصلاح هندسی جوابگوی ترافیک شهرک مدنی نخواهد بود، خاطرنشان شد: مقرر شد پروژه‌ها بر اساس مطالعه و اعتماد به نظر کارشناس انجام شود و این پروژه بر این اساس پیش‌رفت و طرح موفقی بود.

حسینی با اظهار اینکه بر اساس مصوبات اساسی‌ترین موضوع در سال ۱۴۰۲ بحث ترافیک بود که با اعتبار در نظر گرفته شده قسمتی از این معضل مرتفع می‌شود، افزود: طرح جامع ترافیکی به شهرداری ارائه شد و درحال تصویب است و باید اضافه کرد که تمام نقاط دارای گره ترافیک در این طرح دیده شد.

وی با اظهار اینکه ۳۷۵۰ میلیارد تومان بودجه کل سال ۱۴۰۲ است که از این میزان دو هزار میلیارد بودجه عمرانی و یک هزار و۲۰۰ میلیارد تومان نیز در بحث ترافیک هزینه خواهد شد.

شهردار همدان تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح مدرس، اصلاح خطوط بی ار تی، دوربین تخلفات ، تملک بلوار شهید رجایی و اتمام پارکینگ جز این بودجه ترافیکی است.

*تخصیص ۵۳۰ میلیارد تومان جهت ساماندهی پروژه ها

شهردار منطقه ۳ همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه ۵۳۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پروژه ها تصویب شد که تا پایان سال هزینه شود و اظهار کرد: پروژه اصلاح هندسی شهرک مدنی با هدف روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و نیز در جهت کاهش تصادفات به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا فیضی منش با اعلام اینکه پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک مدنی در سال ۱۴۰۰ به شورای ترافیک ارجاع داده شد، تصریح کرد: این پروژه بعد از یکسال مطالعه احرائی شد و بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز جهت جابجایی تیرهای برق در محل پروژه هزینه گردید.

شهردار منطقه سه از هزینه کرد ۱۶ میلیارد تومان جهت زیرسازی و هدایت آب های سطحی منطقه شهرک مدنی خبر داد و اصافه کرد: پنج میلیارد تومان برای آسفالت ریزی و دو میلیارد تومان برای کاشت گل های بلوار هزینه شده است.

فیضی منش خاطرنشان شد: چندین پروژه دیگر شامل ساماندهی بلوار سردار همدانی، بلوار فرودگاه، احداث پنج زمین ورزشی در محلات مختلف، احداث ساختمان شهرداری ناحیه ۳ که هم اکنون استیجاری می باشد تا پایان سال انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: مرمت و جداره سازی خیابان شهدا نیز در دست اقدام بوده و در مجموع ۵۳۰ میلیارد تومان از شورای شهر همدان برای ساماندهی این پروژه ها مصوبه داریم که تا پایان سال عملیاتی می شود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=6284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت