ارتقای کیفیت زندگی شهری با احداث معبر جدید کوی کوثر/خروج از بن‌بست با اتصال به بلوار انقلاب و بلوار آیت‌الله نجفی | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
شاکری سرپرست شهرداری همدان خبر داد:

ارتقای کیفیت زندگی شهری با احداث معبر جدید کوی کوثر/خروج از بن‌بست با اتصال به بلوار انقلاب و بلوار آیت‌الله نجفی

  • کد خبر : 1214
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
ارتقای کیفیت زندگی شهری با احداث معبر جدید کوی کوثر/خروج از بن‌بست با اتصال به بلوار انقلاب و بلوار آیت‌الله نجفی
سرپرست شهرداری همدان گفت: این پروژه که توسط شهرداری منطقه چهار به اتمام رسید، کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می‌کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای هگمتان، مجید شاکری گفت: طبق پروژه‌های مصوب شهرداری منطقه چهار در سال ۱۴۰۰ ، احداث معبری مهم و موثر را در کوی کوثردر دستور کار اجرایی واحد فنی و عمرانی قرار دادیم که اثر مطلوبی بر روند زندگی ساکنان این محله خواهد گذاشت.

وی گفت: این محله ازدیربازبا مشکلات متعددی روبرو بوده است و سعی کردیم با اجرای چند پروژه مختلف و همزمان، کیفیت زندگی شهری ساکنان خوب این منطقه را ارتقا دهیم.

سرپرست شهرداری همدان تصریح کرد: طول این مسیر۲ کیلومتر است که کوی کوثر را از یک طرف به بلوار انقلاب و از طرف دیگر به بلوار آیت الله نجفی متصل می‌کند و این محله را از بن بست خارج خواهد کرد.

شاکری اظهار کرد: از ابتدای سال تیم فنی و عمرانی منطقه چهار، عملیات خاکبرداری و زیرسازی این مسیر را در برنامه کاری خود قرار داد و اکیپ امانی در ماه‌های گذشته کار جدولگذاری را به طول یک کیلومتر به اتمام رساند.

وی با اشاره به اینکه این معبر، خاکی و دارای مشکلات متعدد بود، تصریح کرد: مساحت اجرای این پروژه ۱۳ هزار مترمربع بود که با توجه به ناهمگون بودن این مسیر و مشکلات مختلف معبر، چندین ماه عملیات خاکبرداری و تسطیح طول کشید.

سرپرست شهرداری همدان گفت: عملیات روکش آسفالت این معبر با ۲۱۵۰ تن آسفالت در دو فاز انجام شد که به یاری خدا و کمک همکاران توانستیم در هفته اخیر عملیات آسفالت‌ریزی را در فاز پایانی به طور کامل انجام دهیم.

شاکری تصریح کرد: این پروژه با هزینه ۳۵ میلیارد ريالی و از محل درآمدهای شهرداری منطقه چهار احداث شد و اکنون قابل بهره‌برداری است و به ساکنان خوب کوی کوثر تقدیم می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این پروژه، درحال احداث یک پارک نواری هستیم و امید است با تلاش بی‌وقفه واحد فضای سبز شهرداری منطقه چهار، عملیات احداث و کاشت درختان در این قسمت به زودی به پایان برسد و موجب زینت مسیر‌ و لذت ساکنان شود.

سرپرست شهرداری همدان با اشاره به عدم رعایت بهداشت از سوی برخی، تاکید کرد: امیدواریم شهروندان عزیز در نگهداری و پاکیزگی این مسیر اهتمام داشته باشند و زباله هایشان را در رودخانه مجاور نریزند و  راس ساعت ۹ شب با بیرون گذاشتن کیسه‌های زباله، شهرداری را در این راه کمک کنند.

 

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت