افتتاح سایت موزه میدان امام خمینی(ره) و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
در آغاز هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح سایت موزه میدان امام خمینی(ره) و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری

  • کد خبر : 3893
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
افتتاح سایت موزه میدان امام خمینی(ره) و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری
در آغاز هفته دولت، سایت موزه میدان امام خمینی ( ره) و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری افتتاح شد.

به گزارش آوای‌هگمتان، طی مراسمی که در روز چهارشنبه دوم شهریور ماه همزمان با اولین روز از هفته دولت برگزار گردید سایت موزه میدان امام خمینی (ره) و چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری همدان با حضور قاسمی فرزاد استاندار، محمدی فرماندار، حسینی شهردار همدان، خورشیدوند مدیر منطقه یک شهرداری و دیگر مدیران مدیریت شهری افتتاح گردید.

استاندار همدان ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای تبیین و یاد آوری اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این خدمات و اقدامات برای مردم هرچه بیشتر ملموس باشد.

قاسمی فرزاد نظام جمهوری اسلامی ایران را منشا بسیاری از خدمات دانست و افزود تمامی مسئولان اجرایی استان همدان بایستی اقدامات انجام شده در نهادها و سازمانهای خود را به مردم بیان کنند تا شهروندان بیشتر و بهتر در جریان آنها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه سایت موزه میدان امام خمینی (ره) اولین پروژه سایت موزه در کشور است، گفت: این پروژه از لحاظ قرارگیری در مرکز شهر همدان و رفت و آمد همه روزه شهروندان و گردشگران یکی از پروژه های مهم شهر همدان است که با افتتاح و بهره برداری آن شاهد استقبال همشهریان خواهیم بود.

استاندار همدان همچنین افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری همدان را از دیگر پروژه هایی یاد کرد که در روز جاری به بهره برداری رسیده اند و افزود: همانگونه که در دین مبین اسلام توصیه اکید برای رسیدگی به مسائل معنوی وجود دارد توصیه های زیادی نیز در زمینه ورزش می باشد و با افتتاح این پروژه جوانان و نوجوانان همدانی می توانند در مسیر ورزش قدم بردارند.

*افتتاح چمن مصنوعی، صرفه جویی روزانه بیست هزار لیتر آب را به همراه دارد

حسینی شهردار همدان نیز با بیان اینکه یکی از دلایل مهمی که گردشگران، شهر همدان را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند قدمت و سابقه تاریخی این شهر است و سایت موزه میدان امام خمینی (ره) با هدف معرفی این پتانسیل ارزشمند در مرکز شهر همدان افتتاح می گردد.

شهردار همدان همچنین در آیین افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری، افزایش سرانه فضاهای ورزشی در شهر همدان و توسعه ورزش قهرمانی را از اهداف اصلی این پروژه دانست و اظهار داشت: با احداث این چمن مصنوعی شاهد صرفه جویی روزانه بیست هزار لیتر آب هستیم که در گذشته بایستی صرف آبیاری چمن طبیعی این ورزشگاه می شد.

*پروژه سایت موزه امام با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیاردتومان افتتاح شد

خورشیدوند سرپرست منطقه شهرداری همدان نیز با بیان اینکه پروژه سایت موزه میدان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، افزود: مساحت زیربنای سازه این پروژه ۳۰۰ متر مربع می باشد که همراه با محوطه سازی های اطراف بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع است.

وی با بیان اینکه سعی شده است این پروژه با مصالحی ساخته شود که با فضای سنتی میدان امام خمینی (ره) سنخیت داشته باشد افزود علاوه بر آبنما و پیاده رو سازی مجموعه، سیستم ذوب برف در محوطه سازی این پروژه نیز به کار رفته است که باعث تسهیل رفت و آمد شهروندان در فصول بارش و زمستان خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه یک با اشاره به اینکه چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری به متراژ ۶۱۶۵ متر مربع و با هزینه ای ۹۰ میلیارد ریالی احداث شده است، گفت: جهت اجرای این پروژه بیش از هزار متر لوله زهکش همراه با زیرسازی های مربوطه به کار رفته است تا در مواقع بارش نیز پاسخگوی نیاز ورزشکاران عزیز باشد و همچنین ۷۰۰ متر مربع فنس کشی، ۱۳۰۰ متر مربع پیاده رو سازی و بیش از ۵۰۰ متر نیز جدولکاری اطراف مجموعه چمن مصنوعی از دیگر اقداماتی است که جهت بهره برداری از این پروژه صورت گرفته است.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=3893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت