افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم در استان همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15
در راستای ایجاد ثبات در بازار انجام شد:

افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم در استان همدان

  • کد خبر : 1441
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم در استان همدان
مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم گفت: در راستای ایجاد ثبات در بازار شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم ، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان در استان همدان افتتاح شد.

به گزارش آوای هگمتان شرکت کیمیا اسپیدی قشم، بعنوان اولین و بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور در کشور است که تاکنون در ۱۲ استان شعبه داشته و طی هفته جاری سه شعبه اردبیل، همدان و سمنان افتتاح می گردد، در آبان ماه ۲ شعبه یزد و مرکزی تاسیس می شود و نهایتا در سه ماهه پایان سال ۴ شعبه دیگر افتتاح خواهد شدو شرکت نفت سپاهان و کیمیا اسپیدی سال ۱۴۰۰ را با حضور در ۲۱ استان به پایان خواهند رساند. البته توسعه شعب همیشه مدنظر این شرکت بوده اما به دلیل مشکلاتی که برای مردم طی سال جاری به دلیل عدم توزیع مناسب روغن موتور به وجود آمد روند توسعه شعب فروش و توزیع مویرگی نفت سپاهان تسریع شد.

در حاشیه افتتاح شعبه کیمیا اسپیدی قشم مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه روغن موتور کالای حمایتی است، یعنی قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود، اضافه کرد: بنابراین هیچ کدام از شرکت های روانکار (شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی، شرکت نفت ایرانول، شرکت نفت بهران و شرکت نفت پارس) قادر نیستند قیمت محصولات خود را مستقلا تغییر بدهند.

محمد صادق قلیزاده اضافه کرد: دوعاملی که می تواند منجر به ثبات و یا عدم ثبات و التهاب در بازار روغن موتور شود اولی تولید و عرضه و دومی عدم توزیع مناسب است.

وی با بیان اینکه در خصوص عامل اول شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی در ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۳۷۳۰۰۰ تن انواع محصولات تولید کرد که از این میزان حدود ۲۳۷۰۰۰ تن صادر نموده ، افزود: حدود ۱۴۵۰۰۰ تن از انواع محصولات را در داخل کشور عرضه کرده که حدود ۶۳۰۰۰ تن آن روغن موتور(بنزین و دیزل) بوده است .

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با تاکید بر اینکه میزان عرضه روغن موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است ، اضافه کرد: تنها شرکت روانکار هست که از منظر توزیع روغن موتور در کشوردر  ۶ ماهه رشد داشته است.

*توزیع مناسب محصولات عاملی تاثیرگذار

قلیزاده با عنوان اینکه توزیع مناسب محصولات عاملی تاثیرگذارمی باشد ، ادامه داد: شرکت نفت سپاهان این عارضه را به درستی شناسایی کرده و اقدام به ایجاد سازمان فروش و توزیع مویگری کرده که مهمترین هدف آن توزیع گسترده محصولات است .

وی با عنوان اینکه حذف واسطه ها واجازه ندادن به اینکه در این قضیه سوء استفاده هایی همچون گران فروشی، انحصار، فروش محصولات تقلبی و غیر مجاز را از اهداف ما بود، تصریح کرد:  متاسفانه اجناس تقلبی گاهی تولید کننده را نیز به لحاظ اصل و تقلبی بودن به چالش می کشاند.

قلیزاده ادامه داد: از شکل ظاهری ظروف نمی توانیم اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهیم بنابراین نظارت دقیق بر توزیع بسیار حیاتی و نیاز اساسی این صنعت و بازار است.

*توزیع ۶۳ هزار تن روغن موتوردر بازار

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم درخصوص عملکرد سازمان فروش و توزیع مویرگی و میزان تاثیرگذاری آن در بازار ابراز کرد:  از ۶۳۰۰۰ تن روغن موتور عرضه شده شرکت سپاهان در ۶ ماهه اول سالجاری، حدود ۲۳۰۰۰ تن توسط شرکت کیمیا اسپیدی بصورت مویرگی و مستقیم عرضه شده است.

وی افزود: این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ حدود ۷۳۰۰ تن فروش و توزیع داشته و در کل سال گذشته حدود ۲۲۰۰۰ تن توزیع داشته اما در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش عملکرد سال گذشته توزیع نموده است و این موضوع نشان دهنده این است که  شرکت نفت سپاهان در تلاش است که روغن موتور مورد نیاز کشور را بطور مستقیم و با نظارت کامل ودقیق توزیع نماید.

قلیزاده اضافه کرد: ایران در تولید روغن موتور سرآمد است و نیازی به واردات روغن موتور نیست و مردم عزیز با خیال راحت با توجه به سلیقه و نیاز خود محصولات این شرکت را از مراکز معتبر خریداری و استفاده کنند.

*کاهش نقش واسطه ها با افتتاح شعبه در همدان

معاون بازاریابی و فروش شرکت کیمیا اسپیدی قشم نیزبیان کرد: افتتاح شعبه این شرکت در همدان نقش واسطه ها را کاهش خواهد داد.

مهرداد زاده حیدربا اشاره به اینکه  این شرکت در محصولات تنوع بالایی دارد، افزود:این شرکت به صورت تخصصی با توجه به اقلیم هر منطقه به صورت متمرکز فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز در ۱۴ استان فعالیت داشته ایم، افزود: استان همدان به دلیل شاهراه بودن وهمچنین تردد بالا نیازمند عرضه محصولات شرکت اسپیدی قشم خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت