افتتاح فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح غدیر | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

افتتاح فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح غدیر

  • کد خبر : 5776
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
افتتاح فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح غدیر
امروز فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح غدیر شهرک فرهنگیان همدان افتتاح و گره‌های ترافیکی این منطقه رفع شد.

به گزارش آوای هگمتان، ظهر امروز آیین افتتاح فاز ۲ پل غدیر شهرک فرهنگیان همدان و نیز مراسم بهره‌برداری و رونمایی دو خودرو بنز آتگو مجهز به نردبان ۳۲ متری مفصلی آتش‌نشانی روزنباور با حضور مسئولان استانی و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

رئیس شورای شهر همدان در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان با بیان اینکه از سیاست‌های شورای ششم شهر همدان این بود که شهرداری بتواند پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند اظهار کرد: آنچه مدنظر اعضای شورای شهر بود و در بودجه سالانه پیگیری شد، اتمام پروژه‌هایی است که به هر دلیلی به تاخیر افتاده است.

محمود مسگریان با تاکید بر اینکه اجرای هر چه سریع‌تر پل شهید همدانی و پل غدیر را از ابتدا در دستور کار داشتیم گفت: شهرداری تلاش‌های زیادی داشت که بتواند در زمان بهتری این دو پل افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه پل غدیر با وجود بعضی مسائل و مشکلات اما با توجه به نظرات کارشناسی امروز افتتاح شده تا مردم شریف همدان از آن بهره‌برداری کنند افزود: از سوی تمام اعضای شورای شهر از عوامل و دست‌اندرکاران به ثمر نشستن این پروژه قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای شهر همدان به تلاش‌های معاونت عمرانی شهرداری و پیمانکار در اجرای این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: از نیروی انسانی که شبانه روز زحمت کشیدند و با وجود مضیقه مالی در اجرای کار از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند و با زحمات آنها توانستیم این پروژه را به تمام برسانیم، قدردانی می‌کنیم.

*تعریف پروژه‌های بزرگ در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری 

وی با تاکید به اینکه برای پروژه‌های دیگری نیز برنامه‌های مدون طراحی شده است عنوان کرد: خوشبختانه پروژه‌های بزرگی شهری در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تعریف شده که امیدواریم به موقع کلنگ‌زنی و اجرا شود.

مسگریان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های بزرگی نداشتیم چراکه انجام پروژه‌های عمرانی با توجه به تورم موجود هزینه بر است خاطرنشان کرد: از آنجا که شهرداری باید از درآمدهای موجود کاری انجام دهد تا بتواند پروژه‌هایی را به اتمام برساند، اقدامات مهمی در حوزه پروژه‌های نیمه تمام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان، معاون عمرانی و فرماندار تامین بودجه و کمک‌های فنی و مالی خوبی در این زمینه داشتند و توانستیم درآمدهایی برای اتمام این پروژه‌ها داشته باشیم تصریح کرد: کمیسیون عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان نیز در راستای مسائل فنی اقدامات خوبی انجام داده که می‌توان به ورود مشاور دوم در پروژه اشاره کرد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه امیدواریم با زحماتی که مجموعه شهرداری دارد در سال‌های آینده شاهد بهره‌برداری از برنامه‌های بهتری در راستای رفع ترافیک باشیم که این پروژه نیز مصداق رفع ترافیک است خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های خوبی تعریف شده که امیدواریم با تلاش‌های موجود به ثمر بنشیند و مشکلات ترافیک در شهر همدان حل شود.

فرماندار شهرستان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه وقتی چهار ماه پیش مسئولیت فرمانداری را پذیرفتیم ترافیک نخستین معضلی بود که در شهر همدان با آن مواجه بودیم اظهار کرد: در این مدت بیشترین جلسات شورای ترافیک شهرستان و استان را برگزار کرده‌ایم.

مسلم مخفی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده که در چند سال پیش به حوزه ترافیک در شهر همدان توجه خاصی نشده بود بیان کرد: فرسودگی ناوگان بخشی از مشکلاتاست و گره‌هایی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در شورای ترافیک استان طرح زوج و فرد تردد در سطح شهر مطرح شد و ریسک بالایی که اجرایی شود افزود: با پشتیبانی استاندار و با همکاری سایر نهادها این طرح اجرایی شد به نحوی که خوشبختانه تاکنون شاهد بازخورد منفی را از سوی مردم نبودیم.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه این طرح مقطعی است گفت: باید تصمیم جدی‌تری در این زمینه اخذ شود، ضرورت دارد شهرداری به حوزه ساخت پارکینگ، تقاطع غیرهم سطح، پارکبان و… توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیشترین تصادفات در مسیرهای ورودی شهر همدان است و می‌طلبد همت شود و کنارگذر غربی به بهره‌‌برداری برسد تا مشکل ورودی شهر همدان حل شود خاطرنشان کرد: برای این منظور ۴۰۰ میلیارد تومان از ردیف اعتبار سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافته که اقداماتی صورت گیرد.

*شهرک بنکداران سوم خرداد افتتاح می‌شود

مخفی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافت که میزان قابل توجهی است گفت: همدان دو برابر برخی استان‌ها اعتبار سفر ریاست جمهوری دریافت کرده که از این مبلغ برای شهر همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هم تخصیص بودجه‌ها خوب بوده و هم پول نقد تزریق می‌شود افزود: در شهرک بنکداران هم مشکلاتی داشتیم چراکه پروژه بزرگ است و کار سنگین به طوری که ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اتفاق می‌افتد.

فرماندار شهرستان همدان از افتتاح این پروژه در سوم خرداد ماه خبر داد و گفت: اصناف در منطقه استقرار یابند، البته امکان افتتاح زودتر از خرداد میسر بود اما ترجیح دادیم در ایام نوروز کسب و کار مردم با مشکلات مواجه نشود.

وی در پایان از عوامل شهرداری در افتتاح پروژه غدیر و رفع گره ترافیکی قدردانی کرد و خواستار تکمیل دوربین‌های سطح شهر از سوی این مجموعه شد.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت