افتتاح پروژه‌ی ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

افتتاح پروژه‌ی ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی

  • کد خبر : 7815
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
افتتاح پروژه‌ی ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی
پروژه ۲۰۰ واحدی طرح ملی مسکن شهرک بهشتی همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش آوای هگمتان، با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان همدان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نمایندگان مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و اصحاب‌رسانه آیین افتتاح پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی همدان برگزار شد.

علیرضا قاسمی فرزاد در آیین افتتاح پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک شهید بهشتی اظهار کرد: در شهر همدان تنگنای زیادی وجود دارد یک مبحث طرح جامع بود که تثبیت آن با چالش روبرو شد در این راستا پیشنهاد شد ۲۵۰۰ هکتار به مساحت شهر اضافه شود که ۲۷۰ هکتار اضافه شد ، این میزان باید به سرانه فضای سبز اختصاص یابد متاسفانه نگاه مناسبی برای شهرسازی نبود .

وی با اعلام اینکه ۱۴۵ هکتار اراضی دولتی برای احداث پروژه مسکن ملی اختصاص یافت و در این راستا همراهی دستگاه‌ها ستودنی بود، تصریح کرد: ۴ هزار و ۱۰ واحد در هفته دولت تحویل شد و در مجموع تا کنون ۶ هزار و ۴۶۰ واحد تحویل داده شده است.

استاندار همدان با اعلام اینکه رفع مشکل و دغدغه مسکن باید مورد توجه قرار گیرد و سیاسی کاری پذیرفته نیست، خاطرنشان‌شد: ساخت مسکن در شرایط فعلی بسیار مشکل است و همگان به این امر اذعان دارند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ۵ هزار قطعه زمین در روستا برای ساخت مسکن آماده تحویل است و ۷۵۰ واحد در بحث جوانی جمعیت نیز در سطح استان در دهه فجر تحویل می شود.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر ۱۳۴۳ پروژه افتتاح و ۸۳ پروژه به شرط تامین اعتبار کلنگ زنی می شود، اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های افتتاح شده است.

* ۱۵۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد تومان در مناطق محروم تحویل داده شد

فرماندار همدان با اظهار اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا دولتمردان با کلنگ زنی و افتتاح پروژه کام مردم را شیرین کنند، بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و مناسب و حل مشکلات مردم مورد توجه است باید تاکید کنم ابزار دشمن برای خارج کردن مردم از صحنه ناامیدی مردم است و راهبرد دولت باید خدمات مناسب به مردم باشد تا دل مردم شاد شده و در صحنه بمانند.

مسلم مخفی با اعلام اینکه دولت با طرح ملی مسکن مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته تصریح کرد: ۲۰۸ پروژه با ۲۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان همدان در بخش های مختلف افتتاح می شود.

فرماندار همدان مطرح کرد: ۱۵۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد تومان در مناطق محروم تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان اکباتان ( بیمارستان تخصصی کودکان) با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: ۸ خانه بهداشت و مرکز سلامت در شهر همدان در مدت دوسال احداث شد.

مخفی گریزی به انتخابات پیشرو زد و با بیان اینکه ۱۱ اسفند روز بزرگی است و مقام معظم رهبری هم بر این امر تاکید داشته و خواص را مورد توجه قرار دادند، اضافه کرد: در سطح حوزه انتخابیه همدان ۳۷۵ شعبه اخذ رای وجود دارد .

* در پروژه ۲۰۰ واحدی آورده متقاضی ۴۲۰ میلیون تومان بود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک بهشتی همدان مهرماه ۱۴۰۰ آغاز شد و طبق وعده دو ساله به بهره برداری رسید، افزود: زیرساخت اولیه شامل آب ، برق و گاز ، راه دسترسی مناسب را دارا است ،آسفالت معبر با بهبود شرایط جوی انجام می شود.

مسعود رضایی ادامه داد : این پروژه ۱۵هزار و ۵۰۰ متر مساحت داشته و ۲۳ هزارو ۵۰۰ متر مشاعی و فضای عمومی را داراست.

مدیر کل بنیاد انقلاب اسلامی استان همدان آورده متقاضی را ۴۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: متراژ هر واحد ۷۵ تا ۸۰ متر است و ۵۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات داده شد.

وی گریزی به پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز زد و با عنوان اینکه این پروژه ۵۵ برابر واحدهای شهرک بهشتی است، اضافه کرد: پروژه ۶۹ واحدی شهرک بهشتی پیشرفت ۶۵ درصدی دارد و پروزه ۶۰۰ واحدی نیز آغاز شد و به زودی به نتیجه می رسد.

وی با اظهار اینکه ۳۳ هزار واحد شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان در حال ساخت است، خاطر نشان شد: در طرح واگذاری ۵ هزار قطعه روستایی که اعلام شد ۳۳۰۰ نفر در مدت یکروز ثبت نام کردند.

رضایی با اعلام اینکه انچه تعهد کردیم باید به سرانجام برسد، اضافه کرد: پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک شهید بهشتی به لحاظ کیفی مناسب بوده و کلیه قوانین ساختمان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه فصای تجاری دیده شده تا نیازهای اولیه مجموعه در نظر گرفته شود، ادامه داد: سه فضای بازی کودک برای این پروژه در نظر گرفته شد.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت