افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی در استان همدان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی در استان همدان

  • کد خبر : 1066
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی در استان همدان
به مناسبت هفته دولت و همزمان با افتتاح 124 پروژه عمرانی در سطح استان، 3 پروژه بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای هگمتان، استاندار همدان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی هفته دولت با قدردانی ازدانشگاه علوم پزشکی همدان در اجرای طرح تحول سلامت،بیان کرد: بیش از ۳۵۰ مرکز جامع سلامت طی سالهای اخیر در استان ساخته شده که مردم این استان را تا ۳۰ سال آتی از زیرساخت بهداشتی بی نیاز می کند.

سید سعید شاهرخی تصریح کرد: در ۸ سال گذشته علیرغم اینکه بودجه استان به طور متوسط به ۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسید به همت نمایندگان محترم مجموعا بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری و افتتاح رسید که یکی از اثرات آن را می توانیم در تحولات عظیم حوزه بهداشت و درمان ببینیم.

استاندار همدان ادامه داد: در حال حاضر ۷۰۰ تخت به ظرفیت درمان استان اضافه شده و ۱۵۰۰ تخت دیگر نیز در مسیر افزایش ظرفیت درمانی استان فراهم و آماده سازی شده است که با افتتاح مراکز درمانی در حال ساخت، آماده بهره‌برداری خواهند بود.

دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمره قطب‌های کشوری است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تأکید بر توفیقات شایان توجه در سیستم بهداشت و درمان استان اظهار کرد: ادعا می‌کنم در کشور جزء قطب‌های علوم پزشکی هستیم و مدیران این مجموعه از ادوار گذشته تاکنون همه مایه افتخار و مباهات استان هستند.

حمیدرضا حاج بابایی با تاکید بر اینکه ما خدمت مردم را با نگاهی معنوی می بینیم، افزود: به عنوان خادم مردم آنچه در توان داشته ایم انجام دادیم و در ادامه مسیر نیز از پیگیری و ممارست باز نخواهیم ایستاد.

افتتاح مرکز خدمات درمانی در شهرک بهشتی

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز در این مراسم بیان کرد: یک واحد مرکز خدمات درمانی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در شهرک بهشتی و مرکز دوم در روستای امزاجرد با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

دکتر خیراندیش با بیان اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت ۴۰ پروژه در همدان بهره برداری شد که این پروژه یکی از آنهاست، عنوان کرد: مرکز بهداشتی درمانی بهشتی جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار نفر را با ۳ پایگاه بهداشتی و ۲۱ نفر نیرو تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: شهرستان همدان در حوزه بهداشت خدمات و مراکز قابل توجهی را در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسانده که نیاز مردم را در این زمینه تا سال‌ها پوشش داده که در روند ایجاد ایمنی در مسیر سلامت مردم بسیار اثرگذار خواهند بود.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت