افتتاح ۱۳۳ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
مدیر عامل شرکت توزیع برق همدان:

افتتاح ۱۳۳ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 5187
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
افتتاح ۱۳۳ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از افتتاح ۱۳۳ پروژه برق با اعتبار ۱۵۵ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان در ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان‌کرد: ۲۰ پروژه با اعتبار۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش آوای هگمتان، علی سهرابی بیدار روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران از وجود بیش از ۸۰۵ هزار مشترک برق در استان خبر داد و با عنوان اینکه ۶۶۵ هزار یعنی ۸۰ درصد مشترک در بخش خانگی هستند، اضافه کرد: در این بخش قریب به ۳۰ درصد مصرف برق استان را داریم.

وی به ۳۲ هزار مشترک در بخش عمومی اشاره کرد و خاطرنشان‌شد: این تعداد معادل ۴ درصد از کل مشترکین است و ۶.۳ درصدی مصرف را شامل می شود.

وی با اظهار اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ مشترک در بخش کشاورزی وجود دارند، اضافه کرد: این تعداد ۱.۷ درصد مشترکین را شامل می‌شوند و بیش از ۴۳ درصد مصرف انرژی را به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان از وجود ۶ هزار و ۶۰۰ درصد مشترک در بخش صنعت خبر داد که معادل ۸ دهم درصد مشترکین است و افزود: ۱۲ درصد مصرف برق استان در این بخش است و در سایر مصارف ۱۰۴ هزار مشترک وجود دارد که ۱۳ درصد کل مشترکین را در بر می‌گیرد.

*تامین برق پایدار از اهداف است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اظهار اینکه تامین برق پایدار در فصل گرما سال مهمترین رویکرد به شمار می آمد، افزود: در این روند مشترکین مساعدت کرده و ۵۸۵ هزار مشترک خانگی یعنی ۹۱ درصد زیرالگوی مصرف بوده‌اند.

سهرابی به ۳۳۷ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی در مصرف اشاره کرد و ادامه‌داد: ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۲ درصد مشترک خانگی پاداش تعلق گرفت و در سایر بخش‌ها نظیر صنعتی و کشاورزی نیز پاداش خوش مصرف اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه مشترکان همدانی ۱۱۰ میلیارد تومان بدهی به شرکت توزیع برق دارند، تصریح‌کرد: این میزان طلب انباشته سال‌های گذشته است که امیدواریم مشترکان با پرداخت به توسعه شبکه کمک کنند.

*فعالیت هشت نیروگاه خورشیدی در استان

وی از فعالیت هشت نیروگاه خورشیدی در استان خبر داد و افزود: ۱۱/۷ درصد نیروگاه خورشیدی کشور در همدان قرار دارد و ۵۳۰ دستگاه پنل خورشیدی به عشایر استان تحویل شده است.

وی با اعلام اینکه در راستای تامین آب وبحران آب ۳۳ حلقه چاه برق‌دار شد، افزود: ۴۱ کلیومتر اصلاح و احداث شبکه خط هوایی انجام شد و یک رکورد در نصب شبکه‌های برق داشتیم.

سهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه حدود ۱۹ هزار و ۳۶۳ کیلومتر شبکه برق در استان وجود دارد، عنوان کرد: تلفات شبکه ما ۹.۵ درصد بوده که در حال حاضر به ۹.۲۳ درصد رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان‌ با بیان اینکه ۲۱۷ روستا در دستور کار جهت جابجایی پایه و اصلاح شبکه برق وجود دارد، افزود: دو هزار و ۲۰۰ پایه در برنامه جابه‌جایی است و برنامه‌ها صد درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.

وی تبدیل شبکه سیم به خودنگهدار در ۱۲۴ کیلومتر را از برنامه‌ های این شرکت عنوان کرد: ۸۶ میلیارد تومان اعتبار جهت اصلاح شبکه انجام شد و در حال حاضر ۵۲۶ کیلومتر تعویض صورت گرفت و امیدواریم با تامین اعتبارات بهتر بتوانیم کار را پیش ببریم.

*افتتاح ۱۳۳ طرح در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در ادامه از افتتاح ۱۳۳ پروژه برق با اعتبار ۱۵۵ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان در ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان‌کرد: ۲۰ پروژه با اعتبار۳۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=5187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت