برخورد قاطع پلیس با سلب کنندگان امنیت و آرامش در همدان /برگزاری ۸۰ برنامه در هفته ناجا | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

برخورد قاطع پلیس با سلب کنندگان امنیت و آرامش در همدان /برگزاری ۸۰ برنامه در هفته ناجا

  • کد خبر : 1324
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
برخورد قاطع پلیس با سلب کنندگان امنیت و آرامش در همدان /برگزاری ۸۰ برنامه در هفته ناجا
فرمانده انتظامی استان همدان از برخورد قاطع پلیس با سلب کنندگان امنیت و آرامش در همدان خبر داد و افزود: دست شرارت و شقاوت بر سر مظلومان را کوتاه می کنیم .

سردارسلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از امروز با شعار پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم آغاز می‌شود تا بار دیگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های غیورمردان و شیرزنان عرصه نظم‌وامنیت در اذهان و افکارعمومی بازخوانی شود.

وی به برگزاری ۸۰ برنامه در هفته ناجااشاره کرد و افزود: امنیت پایدار از شاخص‌های توسعه‌یافتگی یک جامعه به شمار می‌رود و نقش نیروی انتظامی در این عرصه بسیار مهم و حیاتی است؛ به گونه‌ای که تحکیم پایه‌های امنیتی و ارتقای آن در گروی نقش‌آفرینی نیروهای خدوم این حوزه است.

امیری با اشاره به این مهم که مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را مظهر امنیت و اقتدار ملی خوانده‌اند، گفت: این مهم نشان از جایگاه مهم و نقش و تأثیرگذاری بی‌بدیل ناجا در ثبات و پایداری امنیت ملی و اقتدار نظام را دارد.

وی در خصوص اهم برنامه های هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، سرکشی از خانواده شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی، دیدار با مردم در سامانه ۱۹۷ و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا از برنامه های این هفته ناجاست.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان  در خصوص اهداف نیروی انتظامی از برگزاری برنامه ها در این هفته تصریح کرد: در این هفته ارتقای سرمایه اجتماعی، نمایش اقتدار ناجا و هوشمندی پلیس و ارتقای فرهنگ ایثار، شهادت و امیدآفرینی در جامعه مورد اهمیت نیروی انتظامی است.

امیری درخصوص اعمال جریمه‌ محدودیت‌های کرونایی نیز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۸۶۰ فقره خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی؛ ۲۴۳۶۳ فقره خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۵۳۴۰۲ فقره خودرو جریمه یک میلیون تومانی شده اند.

وی ادامه داد: در بخش سرقت ها امسال از ۱۰۰ فقره سرقت ۸۲ درصد کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه در وقوع سرقت های مهم روند کاهشی در ۶ ماهه امسال داشته ایم خاطرنشان کرد: متاسفانه وقوع سرقت های خرد در این مدت افزایش یافته است.

وی به جمع آوری ۱۸۳ معتاد متهاجر اشاره کرد و ادامه داد : در طول سال جاری  ۳ تن و ۷۰۹ کیلو کشفیات مواد مخدر داشته ایم و در این مدت دو هزار و ۳۹۸ سایت مجرمانه شناسایی و ۳۶۷ مجرم در این زمینه دستگیر شده اند.

امیری در مورد کشف کالاهای قاچاقی نیز گفت:  در ۶ ماهه امسال ۵ باند قاچاق و ۹۰۰ قاچاقچی دستگیر شده و ۹۵۰ پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان  به سرقت از خانه باغ ها در سطح استان اشاره کرد و افزود: یک هزارو ۳۱۰ خانه باغ شناسایی شد و با دهیار و بخشدار منطقه صحبت شد تا ایمنی لازم را برای جلوگیری از سرقت انجام دهند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=1324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت