برگزاری جشنواره‌های متعدد در همدان می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

برگزاری جشنواره‌های متعدد در همدان می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد

  • کد خبر : 7453
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
برگزاری جشنواره‌های متعدد در همدان می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به راه‌اندازی ستاد گردشگری گفت: همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش آوای هگمتان، هادی بلاغی در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران گردشگری شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در مرکز همایش‌های قرآنی اظهار کرد: شهر همدان بیشترین سابقه شهرنشینی و اولین پایتخت رسمی کشور را در کارنامه خود دارد و از لحاظ گردشگری حائز اهمیت است.

هادی بلاغی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر با توجه وظایفی که برعهده شهرداری در حوزه گردشگری بوده اقدامات مهمی در شهر همدان صورت گرفته است گفت: راه‌اندازی ستاد گردشگری باعث شده اجرای امور در این حوزه روند بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ستاد گردشگری در طول یک سال اخیر جلسات متعدد و دستاوردهایی را با پیگیری شهردار و اعضای شورای شهر داشته است افزود: امسال حضور ارزیابان یونسکو را در ثبت جهانی هگمتانه در همدان شاهد بودیم و فعالیت ستاد گردشگری در هماهنگی و پیشبرد امور اثرگذار بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: همدان قابلیت زیادی در حوزه گردشگری دارد و می‌تواند هر کدام از موضوعات گردشگری در این شهر نیز پیگیری و به ثمر بنشیند.

وی ضمن اینکه به برگزاری جشنواره‌های متعدد در همدان اشاره کرد که می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد گفت: امسال جشنواره پاییزی را برگزار کردیم که طی پنج ساعت ۳۰ هزار نفر در آن شرکت کردند.

بلاغی گفت: این برنامه در پیاده‌راه اکباتان برگزار شد که می‌تواند ظرفیت خوبی باشد تا همدان را در کشور معرفی کنیم و گردشگران را از این طریق پذیرا باشیم.

وی با بیان اینکه دو روز پیش نشست مشترک کمیسیون فرهنگی کلان‌شهرها برگزار شد که یکی از پیشنهادت آن تبلیغات رویدادهای شهرهای مختلف بود افزود:‌ هفته پیش رو هفته فرهنگی شهر رشت و یزد را خواهیم داشت و ما در شهر همدان تبلیغات این دو رویداد را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه فردا بزرگترین رویداد خوراک در شهر رشت آغاز می شود گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که این رویداد را در همدان تبلیغ و بنرهایی را در شهر نصب کنیم.

 

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت