برگزاری ۴۵ کارگاه علمی و عمومی در هفته پژوهش | پایگاه خبری آوای هگمتان
  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

برگزاری ۴۵ کارگاه علمی و عمومی در هفته پژوهش

  • کد خبر : 7244
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
برگزاری ۴۵ کارگاه علمی و عمومی در هفته پژوهش
دبیر ستاد هفته پژوهش استان همدان با بیان اینکه در هفته پژوهش ۴۵ کارگاه علمی و عمومی برگزار خواهدشد، گفت: از دانشجویان به عنوان پژوهشگر حوزه دانشجویی تقدیر خواهد شد.

به گزارش آوای هگمتان، حسین رضوان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آینده هر کشوری به پژوهش های آن کشور ارتباط مستقیم دارد، اضافه کرد: هفته پژوهش از ۱۱تا ۱۷ آذر آغاز خواهد شد، در روز اول این هفته زنگ پژوهش در مدرسه شهیده کورکچی همدان نواخته می‌شود.

دبیر ستاد هفته پژوهش استان همدان به اعتبارات هفته پژوهش در استان همدان اشاره کرد و افزود: میزان این اعتبارات بین ۶ تا ۷ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال سه نفر بانوی نمونه در حوزه کارآفرینی ، دو کشاورز برتر در حوزه نوآوری برای نخستین‌بار تقدیر می‌شوند.

دبیر ستاد هفته پژوهش استان همدان در ادامه با اعلام اینکه ۱۷ دستگاه و دانشگاه اقدام به برگزاری غرفه می کنند تا دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را به نمایش بگذارند، افزود: از افرادی که در زمینه‌های مختلف پژوهش داشتند، نیز تقدیر به عمل می آید .

رضوان با اظهار اینکه دانشجویان و پژوهشگران برتر مشخص شدند، خاطرنشان شد: دو نفر معلم برتر، سه بانوی برتر و ۱۸ نفر در حوزه فناوری، سه کشاورز و سه مدیر نماینده دستگاه های اجرایی در حوزه تحقیق و پژوهش معرفی خواهند شد.

دبیر ستاد هفته پژوهش استان همدان به برگزاری ۴۵ کارگاه علمی و عمومی در هفته پژوهش اشاره کرد و خاطرنشان شد: هدف این است که در هفته پژوهش تمامی قشر جامعه درگیر این موضوع شوند به طوریکه همه ادارات و سازمان ها به ویژه دانشگاه ها درگیر این موضوع شوند.

رضوان با اظهار اینکه در هفته پژوهش جهت‌گیری تحقیقاتی سال آینده تعیین می‌شود، تصریح کرد: تقدیر از سازمان ها و ارگان های مختلف نمود این امر این است که تحقیق خاصه مراکز تحقیقاتی نیست وبرگزاری مناسب این هفته انعکاسی از فعالیت‌های همه پژوهشگران و مرکز علمی و تحقیقاتی دارد.

دبیر ستاد هفته پژوهش استان همدان با عنوان اینکه حوزه های مختلف در زمینه پژوهش دو بخش تقسیم‌ می شود، اذعان کرد: اول اینکه بتوانیم کشور را در حوزه های مختلف در مرز دانش ثابت نگهداریم و دوم اینکه تادر زمینه تولید دانش پیشرفت کند و دوم اینکه راه حل مناسب برای رفع مشکلات کشور ارائه شود.

* ۷ نفر از دانشمندان دانشگاه بوعلی جزو دانشمندان یک درصد دنیا

وی با عنوان اینکه ۷ نفر از دانشمندان دانشگاه بوعلی جز دانشمندان یک درصد دنیا هستند، اضافه کرد: ۱۹ نفر از دانشمندان دانشگاه بوعلی جز دانشمندان دو درصد جهان هستند که توانستند دانش را در سطح ارتقاء دهند.

رضوان با بیان اینکه حوزه ارتباط با صنعت در دانشگاه فعال شده و تعداد و رقم پروژه‌ها افزایش داشته، اعلام کرد: قراردادهای پروژه های تحقیقاتی با واحدهای صنعتی افزایش یافته و در سطح ملی اثر گذار هستند.

دبیر ستاد هفته پژوهش با بیان اینکه در حوزه علوم انسانی، جامعه شناسی و روانشناسی مقالات خوبی ارایه شد و تحقیقات خوبی منتشر شده، اضافه کرد: در حوزه معماری و شهرسازی اساتید کمک‌های زیادی به مجموعه شهری داشتند و شهرداری تمام مسائل خود را به اساتید دانشگاه بوعلی می دهد تا از طریق اساتید حل شود.

رضوان در بخش دیگر از سخنان خود به فعالیت ۷۸ شرکت دانش بنیان در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور انتخاب شدند که در روز اختتامیه معرفی می شوند.

لینک کوتاه : http://avayehegmatan.ir/?p=7244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آوای هگمتان، جهادکشاورزی همدان، دهه فجر آوای هگمتان، دانشگاه علوم پزشکی همدان، بیمارستان کودکان، بیمارستان اکباتان آوای هگمتان، روز مهندس، دانشگاه صنعتی همدان آوای هگمتان، شرکت توزیع نیروی برق، همدان، طوفان، سرما آوای هگمتان، شرکت سیاحتی علیصدر، نمایشگاه گردشگری، تهران اجتماعی ارتباطات استاندار اسدآباد انتخابات بازگشایی بخشش بیمه سلامت استان همدان، فریبرز نیاستی،بیماری سخت درمان، سرطان، اتیسم، بال پروانه ای بیمه سلامت همدان، درمان نازایی و ناباروری بیمه سلامت همدان، مطالبات داروخانه ها، بهمن ماه جهان اسلام خبری دادگستری رئیسی رهبر روستا،هنر،هنرمند،وام اشتغال رییس کل دادگستری استان، پرونده، عفو، مصالحه سرطان سلامت شهرداری شهرداری همدان، صوفی،پل سردار همدانی عفو غار علیصدر، همدان، گردشگر فرودگاه همدان، استاندار همدان، پرواز کیش قتل قصاص قوه قضاییه مجلس مجمع خیرین مخابرات مددجو،مدیر کل بهزیستی،اعطای تسهیلات مددکاری میراث فرهنگی همدان ورزش،تویسرکان،پرروژه‌،همدان کارخانه کودهای شیمیائی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گذشت گنبد علویان گوشت